Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 2, 2011

Adakah Anwar? Dia tak jawab ....


Malah Ismail (kiri) membayangkan hasil siasatan akan diserahkan kepada Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail untuk tindakan susulan dalam tempoh terdekat.

Persoalannya: Betul ke Anwar adalah pelaku dalam video itu? Malangnya, Ketua Polis Negara tidak memberi jawapan.

Jawapan beliau adalah penting kerana ia menjadi paksi kepada segala isu ini – benarkah Anwar dirakam mengadakan hubungan sumbang dengan seorang pelacur di sebuah hotel pada 21 Februari lalu?[ lagi ]

------------------------
Pusing ... pusing ....
Pusing ... pusing ....
Pusing ... pusing ....Pusing ... pusing ....
Pusing ... pusing ....
Pusing ... pusing ....
Wakakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

anis,  April 2, 2011 at 10:22 AM  

Datuk Ismail Kamus selalu cakap ulama2 kerajaan kalau di tanya tentang halal haram,bila melibatkan kepentingan kerajaan ,bila tak berani jawab mulalah spin,halal ke haram,maka timbullah HALAM.,

sekarang ni kita tanya Anwar tulen ke Anwar palsu?maka jawapan pembodek2

1.Pakar dah sahkan video tu tulen.

2.pelakunya...ehhh,video tu tulen.

3.pelakunya siapa...video tu tulen.

4.meh,saya tolong jawab.110%,video tu tulen,pelakunnya TULIPU(VIDEO TULEN PELAKUN PENIPU)'

5.cukup2lah isu jijik tu,cerita simbah2 asid kat jalan,pelaku dah tangkap ke belum,kami nak pi pasar pun takut2,selamatkah Malaysia?.

Anonymous,  April 2, 2011 at 4:32 PM  

hai cik anis.. kan polis cakap tengah nak siasat siapa pelakon.. sabar la.. bangang..punggung hang tak layak daa..

Anonymous,  April 2, 2011 at 4:49 PM  

ank tau sape pelakon tonggeng punggung kat bapak setan tu..bangang..

Anonymous,  April 2, 2011 at 5:16 PM  

Senang aje nak tau sape. Tgk la video tu. kalau pelakon projek depan belakang bolah lah agak siapa. ha ha ha.

Blog list