Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 16, 2011

Ada berani?






Berkokok yang tak munasabah ..
Rakyat Mesir sejak bertahun tahun, baru sekarang merasa guna dakwat jari untuk pilihanraya.
Selepas kejatuhan Mubarak. Kalau tidak .. mimpi je la ... wakakak !!!
Kenapa susah sangat?
Ada udang dalam mee, ada sotong dalam nasi ..
Ada berani ?
Wakakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

leekonyou April 16, 2011 at 9:12 PM  

Saturday, April 16, 2011
PAS MENANG BESAR! DISEBABKAN TAKEBEER DAP!
Beb, aku tak muat nak tulis angka yang dimenangi oleh PARTI ANAK SYAITAN ni!

PAS menang dalam mimpi je la! Kononnya parti anak setan ni hari tu kata mereka boleh menang! Pirraaahhh!

Siapa nak parti sesat ni kat bumi kenyalang beb?

Pastu ceramah Anwar yang beribu-ribu lemon telah berjaya menghasilkan 3 je kerusi? Wah! Sah OMEGA sudah menghantui kau! Muahahahahaha

Cina dah memang tak mau BN! Terimalah hakikat dan stop pampering the chinese!

PAS! Padan muka korang! Muahahahahaa!

TAKEBEER! TAKEBEER!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Posted by House PK at Saturday, April 16, 2011

Anonymous,  April 16, 2011 at 10:35 PM  

umno ada berani ka? tunggu kiamat dunia dulu la

straightedger,  April 17, 2011 at 7:26 AM  

ada aku kesah? yang penting kelantan tatap milik pas..selagi Bnporno tak boleh conquer kelantan so nothing to lose hahahah

Rakyat bermoral,  April 17, 2011 at 3:34 PM  

ceh..setakat menang dgn cara menipu bolehla..baik aku ucap tahniah kt PAS walaupn kalah tp gentlmn..bermaruah...berani beb waa tabik!umno ada berani???sampi mampuih pn depa x berani punya..tgk dlm berita dh menang pn muka nk senyum pn teragak2..nmpk sgt..menipu...wey..bn/umporno..kalau anak jantan aku cabar guna dakwat masa PRU13 nnt!ada berani????

Blog list