Rakan WARTAMAYA

Thursday, March 31, 2011

Siapa kata saya tidak bersuara? - Harussani


Harussani: Saya tak membisu, pernah kecam video seks aib Anwar

KUALA LUMPUR, 31 Mac — Tan Sri Harussani Zakaria menafikan tanggapan sesetengah pihak bahawa beliau hanya berdiam diri dan tidak bersuara berhubung pendedahan rakaman video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sebaliknya, Mufti Perak itu menegaskan, sejak rakaman video seks itu didedahkan awal minggu lalu beliau telah mengeluarkan kenyataan dengan menegaskan pendedahan itu telah mengaibkan Anwar yang juga Ketua Umum PKR kerana ia belum dibuktikan kebenarannya.

“Siapa kata saya tidak bersuara? Siapa kata saya tidak ada cakap apa? Sejak hari pertama lagi saya sudah bercakap mengenai perkara ini dan bagi saya rakaman video seks itu telah mengaibkan Anwar kerana tidak saksi yang boleh buktikan.[ lagi ]

--------------------------
Ayoooo ... sapa kata ...
Ayoooo ....... tak tau .. ye ye ....
Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

anis,  March 31, 2011 at 10:38 AM  

kalau ikut mufti perak dan perlis,kes liwat pun tak lekat kat DSAI,Cukup2lah melacurkan islam.kamu puak2 melayu yang mngaku islam tapi menjatuhkan cara hidup islam ke tempat paling rendah mertabatnya,semuga fitnah2 itu dikembalikan kepada si empunya fitnah.

bilalah pulak mufti2 dan ahli islamic scholar nak keluarkan fatwa mengharamkan umat islam menggunakan hukuman yang tidak beasakan islam,asyik2 poco2,boringlah,sebab yang Allah wartakan tak ambik port pun,takut juga bala Allah nanti.

Blog list