Rakan WARTAMAYA

Tuesday, March 29, 2011

Semua pun cerita pasal moral .. wakakak !!!



Soi Lek cerita pasal moral ........
Thamby pun cerita pasal moral ...
Blogger pun cerita pasal moral .....
Wakakak !!!

Hampeh .. wakakak !!!

Share/Bookmark

18 comments:

Anonymous,  March 31, 2011 at 8:40 AM  

moral of the story...lu pikir la sendri...kopi o sate...heheh..

Anonymous,  March 31, 2011 at 11:19 PM  

muahahahaha!! lawak siutt...

rantai April 1, 2011 at 11:09 AM  

dosa yang dia buat umno tanggung .... sebab umno yang upah dia

Anonymous,  April 2, 2011 at 2:41 PM  

dia minum kopi pekat je ..tu tak pun kicap pekat..

Anonymous,  April 3, 2011 at 5:07 PM  

Kalau lepas minum pengsan mau pakai kren angkat ni. Berat mau angkat sebab perut boroi minum....berkole kole.....minum dulu baru komen dlm blog sendiri...

pieMabuk

TESLAMARIN April 9, 2011 at 10:02 AM  

ini bukan ke membuka aib orang,

Rakyat bermoral,  April 12, 2011 at 6:16 PM  

biaq dia insaf n malu bro..

hello world,  April 25, 2011 at 5:00 PM  

pada muka dia, cuba berlakon islam, rupa-rupanya jin gemok...huhuhu...sapa nak kawin ngan dia malu bro...wakakaka

opisboi April 28, 2011 at 9:32 PM  

kah..kah..kah 1 berok opsss 1 kingkong 1 beer makin lama makin lawak buat citer pitnah meroyanlah lu mamak ooii!

PAS Kuala,  May 24, 2011 at 9:37 PM  

huznuzon ... berbaik sangkalah dgn saudara Islam kamu.

itu air Coca-Cola atau Pepsi.

gelas beer tu yang sebelah kiri punya.

Anonymous,  June 21, 2011 at 4:34 PM  

sape nie bro?

Anonymous,  June 25, 2011 at 8:26 AM  

ni keturunan raje mendeliar yg jadikan Melake tak beraje

Anonymous,  July 16, 2011 at 11:22 PM  

ini bukan ke gambar parPUKIMAKkari?..pasai apa ada kat sini?

Aie August 5, 2011 at 11:14 PM  

Alahmak gemok nya mamat nie..mcm celaka minum arak

w.n osman October 22, 2011 at 9:29 AM  

Betul ke dia minum arak? Nampak hitam macam kopi o saja. Yang depannya nampak gelas arak, tapi belum tau betul ke arak atau teh cina. Sapa biasa minum teh cina dalam kedai cina, banyak pakai gelas macam tu.

Kalau kawan yang depannya minum arak, tak semetinya dia pun minum arak. Jangan menuduh, takut jadi fitnah. Dosa kering yang dapat.

Anonymous,  October 22, 2011 at 10:01 AM  

mcm2 dituduh parpukari, macamla dia orang betul2 yakin dia minum arak padahal parpu bersumpah dia minum malt. itupun nak jadi isu. yg guna ugama Islam utk politik tu lagi teruk!!! Allah SWT Maha Mengetahui niat & nasib kamu serta anak bini kamu. jgn bongkak sgt. syurga Allah belum tentu siapa punya!!! baik tak baik yg fitnah parpukari ni senget sebelah kiri. manusia selalu buat silap tp catatan malaikat tak pernah silap! nak mintak maaf dgn orang yg difitnah senang ka?

Anonymous,  October 23, 2011 at 11:29 PM  

Ha..pakat tanya yg empunya badan la..apa di minum...kalau dia islam dia tak akan minum dikedai yg jual arak. kalau dia masuk dan pi minum juga,,,nampaknya mmg jahil la si dia tu...

itu kira bersangka baik la tu....

Blog list