Rakan WARTAMAYA

Sunday, March 20, 2011

Miera tak sengaja pakai, aku tak sengaja tengok


Miera Leyana Minta Maaf, Tak Sedar Baju Terlampau Seksi
Share/Bookmark

13 comments:

ANUAR March 20, 2011 at 1:05 PM  

kopek dah nak terkeluar pn tak sedar ke.aparraaa!!

Anonymous,  March 20, 2011 at 1:51 PM  

Gua puan tak sengajaaaaaaa tengok.... he he

Anonymous,  March 20, 2011 at 3:57 PM  

Masa pakai baju tu tgh mabuk ke sampai tak sedar...MasyaAllah, begitulah alasan lidah yg tak bertulang...Wahai wanita,cukup2lah memperbodohkan diri sendiri.....

Anonymous,  March 20, 2011 at 5:24 PM  

Tak rasa geli ke...puting bergesel ngan kain keras.

Anonymous,  March 20, 2011 at 5:44 PM  

Tal payah la bagi alasan budak Tadika yang belum tahu pakai Baju sendiri

Anonymous,  March 20, 2011 at 5:54 PM  

Fesyen tu memang sesuai untuk buah dada aka tetek labuh

Anonymous,  March 20, 2011 at 7:32 PM  

bengong,,,pakai baju buleh tak perasan,,nasib baik tak perasan tak pakai baju,,kalau tidak,,,keluar pulak,,,jawapan,,,tak perasan tak pakai baju,,wakakakakaka,,,

Anonymous,  March 20, 2011 at 10:53 PM  

kalau lah boleh kat aku barang 1 malam..... lonyai!!!!

Amaran March 21, 2011 at 9:11 AM  

nampak macam budak keci. itulah jadi apabila bapa dan emak tak ajar betui. malu sendiri pun tak sedar, senyum pula tu.

Anonymous,  March 21, 2011 at 7:06 PM  

pergh..besaq sungguh kopek dia..nak bg org isap ke...

Anonymous,  March 21, 2011 at 7:38 PM  

dia tak sedar dia tu islam sebenarnyer...

Anonymous,  March 21, 2011 at 9:22 PM  

saya suka.
siapa yang tak suka,janganlah komplen.
seni tu.

Anonymous,  March 21, 2011 at 10:16 PM  

ape nak jadi ni yana,kan i dah cakap baju u sesuai utk pakai tido ngn i je that night,nah!amik jajan ....kan dah kene bahan .hhuhuhuhpegi dok hollywood sane ,klu nak pakai cm tuh...hahaha.barack obama sure mintak no fon yana,ajak dating.hehehehehehe

Blog list