Rakan WARTAMAYA

Monday, March 28, 2011

Lagi professor kangkong suruh Azizah tengok video lucah


[ lagi ]

---------------------------
Nyampah aku nak paut berita ..
bangang teramat .. !
Ni macam pun ada ..
Dunia akhir zaman
pelik ... memang pelik ...

KAT SINI .. lagi satu usul tonton Video lucah
mabok .. giler ..

Share/Bookmark

2 comments:

kog kang,  March 29, 2011 at 12:37 AM  

awat la kolej n univ laa nie pakat dok tanam kangkung sambau banyak sangat???......

kangkung sambau nie bukan boleh mentekedarah........
kangkung nie jenih menyelaq.....
lama sikit batang dia keraih nak mampuih.....haram tak sedap pun buat sayoq ke buat ulam ke...rendang lagi laa tak ngam......

aloo kangkung.....
jangan dok perasan sangat....
kalau nak naik 'ranking' sayoq pun.....buat keroja laa bagi elok.........

memalukan.......
tak perenah pun kami dengan nama kangkung jenih nie.......
buat promosi ke??...
mana tau noooooo.....kot laku di pasaran.....

kah kah kah

Yong March 29, 2011 at 9:38 AM  

Kangkung dalam gambar ni Nampak segar wak. Waduh! Sedap bikin pecal. Tapi Yong nampak ramai professor kangkung layu je. Kura2 pun tak mahu jamah. Ini pula nak bikin sayur.

Blog list