Rakan WARTAMAYA

Monday, March 21, 2011

BN: Mala petaka di akhir zaman



Huzir Sulaiman
Sabda Rasulullah s.a.w. yang bermaksud: "Masa akan menjadi dekat (pendek), ilmu akan diangkat, fitnah akan lahir, dicampakkan akan sifat bakhil dan berlaku dengan banyaknya ‘harju’. Maka mereka bertanya: Wahai Rasul, apakah maksud harju. Baginda menjawab: harju adalah pembunuh."

Dan fitnah ini cukup jelas dan nyata dihamburkan oleh pihak BN ketika di PRK, melalui saksi mata saya sendiri dan dari mata sahabat yang lain ketika di sana. Strategi perang saraf BN tidak mengenal erti benar dan salah, erti hakikat fakta dan palsu malah erti pahala dan dosa asalkan matlamat utama mengekalkan kuasa dengan apa cara sekalipun walaupun dengan cara yang cukup jijik dan dayus tercapai.[ lagi ]

---------------------------------
Bukan janji aku
Bukan janji engkau
Bukan janji kamu, kami, mereka ..
Tapi itu janji Tuhan

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  March 21, 2011 at 8:35 PM  

Fitnah akhir zaman....takutttt Dajal nak menjelma...takutlahh Kepada Allah

Anonymous,  March 22, 2011 at 4:53 AM  

saya cina islam tiada apa yang aku takutkan dengan hidayah kurnian allah swt.kejalan yang benar.permulaan memang aku dihalau oleh keluargaku sendiri,pelbgai penderitaan aku lalui berseorangan.akan tetapi musoh yang aku amat takut adalah orang islam itu sendiri iaitu melayu islam berkiblat ketuanan melayu.aku diejek malah dicemoh apabila mengenakan pakaian muslim dengan pelbagai sindiran,waktu solat solatku dikatakan tidak sah kerana sebutan kalimah allah berpelat cina.mereka amat pandai melucukan segala perbuatan amalanku tetapi mereka sedikit pun tidak mengajar aku pada yang apa mereka anggap betul.sebaliknya mereka lontarkan anggapan islamku semata mata kerana ingginkan hak bumiputra secara sindiran.aku selalu menangis sendirian sekarang aku tersenyum dalam tangisan,tangisan kesyukuranku kerana allah telah memilihku.pada keluarga ds anwar bersabarlah inshaallah akan timbul sinar kebenaran dikaki kegelapan.

Blog list