Rakan WARTAMAYA

Friday, March 25, 2011

Betapa hinanya Mamat di sekarang



Tak perlu di banggakan sangat gelaran tu
Kalau dah perangai pun tak semenggah ..
Apa komen skarang?
Masih 110%? ...
Wakakak !! Bangang !

Share/Bookmark

18 comments:

Anonymous,  March 25, 2011 at 8:46 PM  

Dah pakai songkok plak.Ari tu kopiah puteh.Songkok dan sogok!Jangan harap kali ni nak menang boleh ciret sepanjang jalan.Ini dia ahli Politaik.

Rahwana March 25, 2011 at 8:53 PM  

gostan balik bro.media silap kutip.

Anonymous,  March 25, 2011 at 9:09 PM  

kerana terlalu bersopan santunlah blog jahamam kau ni memperlekehkan orang lain.dulu masa YB zul dengan parti kau orang bukan main sanjungan yang kaun orang beri.Sekarang bukan main busuk lagi kau pandang YB zul.Sebabnya kerana YB zul banyak mendedahkan kebenaran.Sekurang2nya ada juga kecintaannya pada agama dan negara.yang kau apa kau buat.Bloggers lahanat.Parti Keparat

Anonymous,  March 25, 2011 at 9:24 PM  

Kopiah putih dah letak di kaki kaa???
Sebangsat-bangsat manusia di Malaysia saat ni.... DATO Z

rohdijasad March 25, 2011 at 10:42 PM  

yg jahanam tu siapa? yg lahanat tu siapa? yg bangsat tu siapa? yg keparat tu siapa? yg bangang tu siapa? yg bodoh tu siapa? yg bahalol tu siapa? yg tolol ltu siapa? yg haramjadah tu siapa? tidakkah semuanya melayu yg beragama islam??? jgnlah diperbodoh dan memperbodohkan diri.... x pernah nampak pun bangsa lain macam nihhh???? tak tau lah kalau golongan yang gemar memaki hamun dan berbahasa kesat dan kasar ni adalah spesis yang lahir dari pantat jalang yang takde asal usul dan keturunan??? MAAFLAH dgn andaian dan kenyataan saya ini... sedarlah dosa dgn ALLAH masih boleh bertaubat... tp dosa sesama manusia bagaimana????

Anonymous,  March 25, 2011 at 10:53 PM  

Sebelum dapat gelaran dato' mamat ni dapat gelaran PKM=Peminat Kambing Mengawan.

cekli@abg chor March 26, 2011 at 12:11 AM  

Anon 9:09pm 25..2011'

TERIMA KASIH ATAS PENDAPAT TUAN TETAPI ADAKAH TUAN SEDAR BAHAWA TUAN JUGA TAK SEMIAK?

110% YAKIN DENGAN PERANGAI TAK SEMIAK TUAN TU.

Anonymous,  March 26, 2011 at 12:18 AM  

Dey, apa kebenaran yang didedahkan oleh malaun bangsat ni? Zul oi, kalau takdak fulus hang baik tahan pungkok lagi bagus.

adisan March 26, 2011 at 12:28 AM  

butuh najib d,z akan jilat selagi dia dapat upah

Anonymous,  March 26, 2011 at 12:45 AM  

dulu pun aku ingat mamat zul nih,insan berhati mulia...

rupanya spesis taik,eloklah masuk dan berlindung dalam tong taik le juge...

alif min nun wau...sarkas

ada otak,  March 26, 2011 at 12:53 AM  

Anon March 25, 2011 9:09 PM
apa kecintaan agama,negara cmat bisul kulum 110% ni?cuba habaq mai..ko bodoh bangang,jangan nak tunjuk bodoh kat cni..

Anonymous,  March 26, 2011 at 2:05 AM  

zul dedah kebenaran?ptuihhh!!!

Anonymous,  March 26, 2011 at 9:32 AM  

Memang la rasa malu kat bangsa lain.
Nak tanya.... MELAYU MANA YANG MULA DAN BUAT KERJA BANGSAT NI????
Bangsa lain nak tumpu ke masaalah ekonomi, melayu dok bawa cerita KONGKEK.
Video kongkek terbaru serlah memang UMNGOK parti paling sial pernah ujud di Malaysia

Anonymous,  March 26, 2011 at 11:38 AM  

yang bangan,yang bangsat dan banyak lagi yg semuanya buat umnoapco yang mengunakan politik paling kotor dalam dunia untuk mengekalkan sokongan dan kuasa supaya segala ghazanah negara dapat dikaut sebanyak yang boleh ahirnya rakyat bawahan menerima kesempitan hidup dengan kenaikan harga barang yang berterusan.

Anonymous,  March 26, 2011 at 11:38 AM  

yang bangan,yang bangsat dan banyak lagi yg semuanya buat umnoapco yang mengunakan politik paling kotor dalam dunia untuk mengekalkan sokongan dan kuasa supaya segala ghazanah negara dapat dikaut sebanyak yang boleh ahirnya rakyat bawahan menerima kesempitan hidup dengan kenaikan harga barang yang berterusan.

Anonymous,  March 26, 2011 at 11:54 AM  

adakah manusia yang berpaling dari perjuangan akan diolayan dgn lembah lembut bro... orang yang berpaling tu lah yang buat hal dulu... bukan kata pada Dato Zul, malah pada kita semua...

ELIET TROOPERS ARMY March 26, 2011 at 5:59 PM  

MUKA PA HARAMJADAH..NAMPAK MCM ALIM ULAMAK PAKAI KOPIAH PUTEH,TAPI HATI HITAM-MACAM SETAH ADIK-BRADIK IBLIS.....DPT KAT AKU,JUMPA TENGAH JALAN BALING BATU KAT KEPALA DIA DGN TELOQ KEMURUQ...BARUA PUNYA..JENIS2 BANGSAT UMNOQ..CELAKA,UMNO HARAMJADAH..HANGPA BUKAN ORG ISLAM TAPI YAHUDI MELAYU....AYUH KAWAN-KITA GULING KERAJAAAN BARISAN NASIONAL@UMNOQ...DAN PUAK-PUAK CELAKA DEPA...KITA BANGUN LAWAN HABIS-HABISAN WALAUPON DARAH MENGALIR DLM BADAN KITA....

BERAK MUKA DIA,  March 27, 2011 at 12:08 AM  

sapa nak tengok syaitan liwat pakai kupiah, ada kat kulim, tgklah foto di atas.

haji misai kontot celaka besar..semuga Allah melaknat syaitan ni dunia akhirat.

Blog list