Rakan WARTAMAYA

Wednesday, March 30, 2011

Bersyukur tidak dijemput menonton video bodoh Porno Datuk T


Khabarnya ramai blogger dijemput menonton ...

Welll .... Aku bukan lah cemburu sangat kerana tidak dijemput menonton filem porno arahan kumpulan bangang Datuk T, tapi aku juga bersyukur untuk tidak sertai kerana sekurang-kurangnya aku tidak termuntah atau menggigil-gigil kegelian ketika keluar panggung carcosa sehingga terpaksa mandi junub. Maklumlah, orang kampung seperti aku, bukan boleh sangat tengok filem pelik-pelik seperti itu. Tambah-tambah lagi apabila julung kalinya dibenarkan acara pra tonton filem porno bercampur jantina dari kalangan blogger-blogger dan kemungkinan wartawan-wartawan cun dari media yang berlainan jenama.

Membaca serba sedikit ulasan Tukar Tiub tentang majlis pra tonton filem Porno arahan pelakun yang cuba jadi pengarah tu, sepertinya filem itu tidak mungkin akan mendapat sambutan. Tak der kualiti. Makanya tidak semua orang mampu menjadi Rosyam Noor atau P.Ramlee yang mampu menjadi pelakun dan pengarah dalam satu masa. Dan disini menjelaskan lagi bahawa "Dey Thamby .. lu cuma boleh berlakun tapi bukan mengarah".

Minggu lepas, seorang teman blogger yang dijemput datang bersama menonton filem porno itu bercerita tentang itu di dalam talipon ... "Bai .. nampak bulu roma, tapi perut memang boroi." , sudah cukup mengiyakan laporan Tukar Tiub itu. Kalau 8 kamera saja tidak cukup untuk menjelaskan helaian bulu, tetapi dengan penggunaan cahaya yang cukup, lebih banyak membantu menjelaskan pandangan sebenarnya. Berapa butir lampu yang digunakan agaknya?

Apa lah bangang sangat sekiranya ahli politik itu meletakkan beberapa lampu spotlight dan kamera mengelilinginya sambil mengambil gambarnya berdusyum. Sungguh tidak selesa. Nak fitnah pun patut patut la yob !

Apa yang pelik adalah, di dalam beberapa sessi pratonton, sehingga kini tiada seorang pun yang sanggup mengakui bahawa pelakun itu adalah sah individu yang dituduh kecuali mangkok berayun berkopiah yang terlalu yakin 110% tanpa menonton. Ucapan 'lu bangang' kepada beliau dari aku. (Clap ... clap)

Selepas jelas dengan ulasan Tukar Tiub itu, kini aku bersyukur kerana tidak dijemput kerana aku mungkin bertindak di luar kawalan sehingga mampu merosakkan masa depan wartawan wanita yang mungkin menonton bersama ketika itu. Kejantanan aku kekadang sukar di jangka. Aku akui.

Alhamdulillah....
Aku bukan saja tidak menonton tapi aku juga bukan blogger yang mabok Todi !!!
Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  March 30, 2011 at 5:52 PM  

syaitan berkupiah kalau nak tau ada kat kulim

Blog list