Rakan WARTAMAYA

Wednesday, February 2, 2011

Terkini : Pergolakan Mesir



Terkini : 10.06pm

Menteri di dalam negeri Mesir, menafikan penglibatan Anggota Keselamatan Negara dalangi kumpulan Pro Mubarak.

Ketika ini pergaduhan dan baling batu masih terus berlaku.
Di dalam video LIVE Aljazeera melihatkan beberapa orang telah cedera terkena batu yang dibaling oleh pihak Pihak Pro Mubarak. Kumpulan Penunjuk perasan menegaskan, Mubarak mesti letak jawatan walau apa jua berlaku.

Dalam pada itu Perdana Menteri Turki, Recep Tayyip Erdogan menegaskan untuk kali kedua, Mubarak perlu pergi. Demi kembalikan demokrasi negara Mesir.

Share/Bookmark

3 comments:

joecharlie February 3, 2011 at 6:57 AM  

.....Mengapa rakyat memeberontak beb !. Mereka berontak kerana presiden itu terlalu lama memerintah tidak mahu turun-turun rakyat dah bosan beb !. Rakyat tidak berubah, kemiskinan, pengangguran berada dimana dengan kadar yang tinggi. ek..

Samalah diKelantan Nick Aziz lama sangat pegang jawatan beb. Rakyat dah mula bosan kerana tidak bawa apa-apa perubahan jelas beb.Ek.. Nik Aziz perintah kelantan lebih 20 tahun. Sekarang yang dekat-dekat keliling dengan dia jer yang minta dia terus beb !

Beberapa orang El Baradei telah bangkit melalui pondok sudah bising beb !. Depa kata terlalu lama jadi mengarut dan kering idea beb !. ek..
Posted by RUMAH KACA

mangchikla February 3, 2011 at 6:26 PM  

Mmg ler kerajaan die tak terlibat. Kan ke baik kerajaan suruh tentera bagi org anti Mubarak berkumpul selepas periksa takde senjata tapi ngan pro Mubarak bagi masuk naik kuda, unta, bawa senjata ...

Anonymous,  February 3, 2011 at 10:39 PM  

Masalah lamer memerintah tu kalau jenih takut tuhan ok beb nih yg yg jenih tak takut tuhan, bob org mampus , tipu saner tipu sini, bagi bin ikuar negara dok hotel byr 140,000 smlm, kejadayh beb. pastu canang kat tv kunun janji nak amik balik budak dari mesir singgah Jeddah terus ke mesia, alih alih dgr gambar jeddah mesia, jeddah cairo sendiri beb! kemende kelentong beb! BAgi ke bini duit bnyk2 buat program , kalau duit ko ok ler beb! Buat ofis mcm menteri kemende beb! FLOM kunun abih bini agong boh katner beb! kan ke 'derhaka ke agong beb!!! sian bini agong beb!!!

BALING BATU UMAH KACA SEDAP BEB . Setuju ke Raden BEB aku gelak 'muakakakakakakkaak' beb!!!

Blog list