Rakan WARTAMAYA

Sunday, February 6, 2011

Naikkan laaa ...... !


Kerajaan Belum Cadang Naikkan Harga Petrol Dan Diesel - Ismail Sabri
BERA: Kerajaan belum bercadang menaikkan harga petrol dan diesel sekalipun harga minyak mentah dunia kini telah mencecah USD$100 setong.

Malah, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata kabinet juga belum membincangkan mengenai kenaikan harga bahan tersebut.

"Kerajaan tidak sewenang-wenangnya menaikkan harga minyak kerana kajian menyeluruh perlu dilakukan sebelum kenaikannya diumumkan," katanya kepada pemberita selepas majlis sambutan Tahun Baru Cina peringkat Parlimen Bera di Triang, dekat sini, Ahad.[ lagi ]

----------------------------
Nak naik ... naik je la ...
Tak kesah ...
Aku dah pakai kereta kuasa lembu ....


Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  February 6, 2011 at 9:02 PM  

Wak !
Kalau ini macam minyak naik 10 kali setahun pun tak kesah.

Anonymous,  February 6, 2011 at 11:41 PM  

boleh caya ke cakap menteri ni.
bagi aku apa pun cakap menteri2 bn satu pun aku tak caya.
yang dicakap lain yang dibuat lain.
tapi kali ni aku fikir2 boleh caya.
mungkin cakap mail sobri tu benar.
dia pun takut apa yang berlaku di tunisia dan mesir merebak ke malaysia.
kerana salah satu sebab rusuhan di sana berlaku kerana kenaikan harga barang.

Anonymous,  February 7, 2011 at 8:52 AM  

kalau kau pakai kuasa lembu,gua mau cari kuda pencenlah pulak.laju sikit dari lembu.eh!!eh!!lupalah pulak iyakan..kan!!kan!!...kita semua telah lama dilembu dan diperkudakan!!anna mau cari untalah!!..

Blog list