Rakan WARTAMAYA

Wednesday, February 2, 2011

Kumpulan PRO MUBARAK


TERKINI 9.35 pm

Berita Aljazeera melaporkan, kumpulan yang menamakan diri mereka PRO MUBARAK adalah terdiri dari anggota pertahanan Mesir yang memakai baju preman.

Rahsia ini didedahkan oleh kumpulan ANTI MUBARAK yang telah berjaya menemui kad pengenalan Polis Mesir pada seorang dari kumpulan Pro Mubarak yang datang menyerang.
Kumpulan ini juga kelihatan menyusun serangan dengan teratur dan professional.

Pada saat ini, pergelutan dan berbalas balingan batu masih berlaku di Dataran Tahrir.

Share/Bookmark

4 comments:

mangchikla February 2, 2011 at 10:26 PM  

'A witness said organisers were paying people $17, to take part in the pro-Mubarak rally, a claim that could not be confirmed'

http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/02/201122124446797789.html

joecharlie February 3, 2011 at 6:58 AM  

Mengapa rakyat memeberontak beb !. Mereka berontak kerana presiden itu terlalu lama memerintah tidak mahu turun-turun rakyat dah bosan beb !. Rakyat tidak berubah, kemiskinan, pengangguran berada dimana dengan kadar yang tinggi. ek..

Samalah diKelantan Nick Aziz lama sangat pegang jawatan beb. Rakyat dah mula bosan kerana tidak bawa apa-apa perubahan jelas beb.Ek.. Nik Aziz perintah kelantan lebih 20 tahun. Sekarang yang dekat-dekat keliling dengan dia jer yang minta dia terus beb !

Beberapa orang El Baradei telah bangkit melalui pondok sudah bising beb !. Depa kata terlalu lama jadi mengarut dan kering idea beb !. ek..
Posted by RUMAH KACA

Read more: http://suwaritimur.blogspot.com/2011/02/pergi-jahannamlah-perdana-menteri.html#ixzz1CqhiulmT

Team PKK February 3, 2011 at 7:41 AM  

Cara tu macam kat Mesia je...APCO yang mengajar kut......

Anonymous,  February 4, 2011 at 7:02 AM  

Hak yang baik tak kisah lama mana pun, yang jadi masalahnya yang jahat nak mampus ni.. 20-30 tahun menzalimi rakyat. Itulah BN dan Firaun Mubarak!

Blog list