Rakan WARTAMAYA

Monday, February 7, 2011

Dua wajah yang berbeza





Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  February 7, 2011 at 3:08 PM  

hahahahaaa... puas la dok perati muka yang pompuan.. ok jaa.. lepas tu tengok lak yang lelaki baru nampak bezaaa... yg sorang tersenyum simpul.. yang sorang tuh.... sabor je laaa....

Anonymous,  February 7, 2011 at 3:36 PM  

Kakakakaaaa....macam tak ada mood aje.

mama sara February 7, 2011 at 4:39 PM  

alaaa...dulu rosmah nye tanah sekangkang kera tu la yg jadi pojaan hati tok jib...hakhakhak sekrng tanah tu dh tak subor lg kot..dh jadi utan rimba!!..penuh ngan segala macam makhluk (kutu ,tungau dll)...

Anonymous,  February 7, 2011 at 5:00 PM  

kikikih jeles dgn taib lah tu...dlm hati cilako betui bukan main mudo n bergotah lagi x mcm bini aku....kaghkahkha tu ler dulu dah elok2 dgn artis yg kena tangkap basah dulu x mo plak..hehehe

Anonymous,  February 7, 2011 at 5:20 PM  

yg depan tu kata dlm hati mana satu buah dada montok puaka ni... kt dada pun ada kt perut pun ada, kt betis pun ada, kt punggung pun ada dua ketul kira buah dada juga ka...wakakaka

Anonymous,  February 7, 2011 at 6:42 PM  

ingatkan apa maksudnya 2 muka berbeza tu..ermm bila baca komen teman tu baru..faham..hahaha

Blog list