Rakan WARTAMAYA

Saturday, January 22, 2011

Najib gagal men'demam'kan Anwar



Telur asin si telur kecut

Buat bekalan ke Bandar Oman
Kalau takut katakan takut
Jangan gelembong la pada teman

Dari jawa ke tasik Cini,
Wak datang ni .. !

I Follllooooooowwwww ......
Wakakak !!!

Share/Bookmark

3 comments:

kizlip January 22, 2011 at 11:39 PM  

Lu tau tak kalau di Somalia si najib ni paling tinggi pun jawatannya tukang angkut najis je.

Orang takutkan bini macam si najib ni nak buat apa dicabar, lu tengok bibir dia yang merah macam betina nak jadi jantan ni pun patutnya lu tau...

Orang berebut nakkan anak dara, dia pulak janda katek pun dia berkenan.

Anonymous,  January 23, 2011 at 12:09 AM  

jangan perlekeh pelan 100 hari jika takut nak berdebat.

Anonymous,  January 23, 2011 at 1:01 AM  

najib bakal demam kura kalau jumpa jumpa anwar... tu baru jumpa kalau debat memang najib akan mati lagi satu PRK kat Pekan pula selepas kematian najib setelah berdebat dgn anwar.... hahahahaha menjanda la bik mama....

Blog list