Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 9, 2011

Depa depa ni talibarut

Ini talibarut peringkat tertinggi ..
Masih ramai talibarut peringkat rendah dan sederhana kat dalam tu ..
Dulu mewah ... rasuah kuat ..
Sekarang tersangkut sangkut ....
Mahu kembali cam dulu ...
Tu pasal depa depa ni mahukan kerajaan rasuah yang lama
supaya kekal mewah dengan harta haram ...

--------------------------------
'Bukan saya sengaja diam diri'

SHAH ALAM 8 Jan. - Bekas Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Datuk Ramli Mahmud (gambar) sekali lagi menegaskan bahawa beliau tidak terlibat mengaturkan pelantikan Datuk Mohammed Khusrin Munawi sebagai penggantinya.

Malah beliau menolak dakwaan kerajaan negeri bahawa pihaknya sengaja mendiamkan diri dan tidak memaklumkan keputusan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah memperkenankan pelantikan SUK baru itu.

''Semalam saya sudah cakap bahawa saya tidak berhak untuk mengumumkan tentang keputusan pelantikan Mohammed Khusrin.

''Bayangkan kalau saya mengumumkan perkara itu dalam mesyuarat Exco dan kemudian timbul keadaan seperti sekarang, maka ramai akan 'menjerit' dan saya akan dipersalahkan," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.[ lagi ]
Share/Bookmark

0 comments:

Blog list