Rakan WARTAMAYA

Sunday, November 28, 2010

Teruknya PKR ... ishk ishk ishk

Memang teruk .. macam macam cerita teruk …

Tapi …

 

Teruk PKR … teruk lagi BN … muakakak !!!

Jadi .. aku masih terus dengan PR …. Muakakakak !!!


Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  November 28, 2010 at 11:23 AM  

baru dpt sikit kuasa dah SUCKS....PKR dan PR memang tak layak nak perintah msia...tak ada kelas...ini politik paria thrid class citizen maaa

Anonymous,  November 28, 2010 at 7:20 PM  

salam tuan..

pkr teruk pun bn jenuh pagi ptg hemtam hehe...kompom esok kt tv xde langsung bunyi p mau pun kr haha..nasib ada tv dan jentera kerajaan,kalu idak tak merasa le makan duit haram hasil rompakan dari khazanah negara...tabung aji,kwsp,pnb dan manyak lagi..kalu hanya dibenarkan ceramah pada bn tanpa tv,kompom beruk-beruk je la jadi pengikut totok huhu...

selamat berkubur umno...spr

-rosmah tayapawau-

pisangmalaysia November 28, 2010 at 9:39 PM  

Anon kat atas tu contoh 1Malaysia...tak sedar diri dibodohkan selama 53 tahun dah...inilah contoh. dah bodoh dan sudi dibodohkan lagi...biar takde kelas janji buat dengan ikhlas.ikut kehendak Allah...jgn high kelas (kononnya),tapi kufur pada Allah...53 tahun perintah, adakah Islam di tempat yang betul di Malaysia?

Anonymous,  November 29, 2010 at 6:37 AM  

kita kena lihat kebaikan itu kebaikan bukan tenggok puak (parti)... jika org buat semua tak betoi, itu tak betoi tu... nak buat cam na, PR lebih baik jadi terima je la...bukan susah sangat...

abdullahngah,  November 29, 2010 at 6:49 AM  

wajib tinggalkan ketunanan Melayu adalah isu sensitif yang secara tak langsung menyentuh sensitivi orang Melayu yang masih tebal dengan fahaman kebangsaan.

Ini adalah tanda tanda jalan menuju ke Putrajaya yang nampak cerah sebelum kelihatan gelap semula,kerana puncanya sokongan pada pakatan rakyat akan jatuh merundum.

PAS pernah memainkan isu ini suatu masa dulu punca dalam pilihanraya umum banyak hilang kerusi, kerana pengundi atas pagar lari mengundi Umno.

Bagi saya jalan menuju ke putrajaya dari cerah menjadi semakin gelap gelita dek isu yang dilemparkan presiden PKR bahawa wajib tinggalkan ketuanan Melayu yang termaktub dalam perlembagaan pasal 152,153.

Anonymous,  November 29, 2010 at 11:25 AM  

Tuan..
Tak salah mencuba PR untuk satu penggal KALAU tak boleh harap kita pilih balik BN. Cuba dulu 4 tahun cukup. BN pun dah 53 tahun.
Kalau makan lauk yang sama tak ke rasa jemu...asyik ikan merah saja...cuba la pulak ikan tenggiri.
Paham tu anon atas.

oleh
Bakuringan

Blog list