Rakan WARTAMAYA

Monday, November 29, 2010

Lebong apa la woiii .... !!!

Dalam Tajuk : Anwar janji lantik Kit Siang sebagai TP

Kenyataan Anwar dalam berita tu ...

"Pakatan pembangkang menjunjung sistem demokrasi, maka orang Cina menyandang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri adalah tidak melanggar Perlembagaan Persekutuan dan juga tidak bercanggah dengan kepentingan kaum Melayu," katanya seperti dipetik daripada wawancara itu. - lagi

Weyyy … dah dah la tu …main la politik bersih .. jangan lah politik busuk ala bangkai ikan sepat. Muakakak !!!
Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  November 29, 2010 at 7:53 PM  

kah kah anwar tak sebut pun pemimpin pas jadi timbalan prdana menteri...dia terus lantik diri nya jadi Perdana menteri tak bincang dengan ahlul bangang pas seperti hadi,salahuddin mau pun tok n.ajis kah kah apa lagi mahpus langsung tak masuk book....udah udah le kena bangang kan oleh pkr...Tok Nik celah jubo anwar je layaknya kah kah nak citer ketuanan melayu kah kah pemimpin Pas cuma celah jubo pkr dan dap kah kah pi jahanam le

pepe81,  November 29, 2010 at 9:00 PM  

janji memerintah untuk rakyat,.bukan nak menyusahkan rakyat,.,mencuri harta rakyat macam puak2 kau wahai gerombolan,.,.,sedar lah,.,sekurang2 nyer utk anak cucu esok,.,.,skg ko dah kenyang tunggu ulat makan sok2,.,.,

Blog list