Rakan WARTAMAYA

Wednesday, November 24, 2010

Taktik menjatuhkan musuh dari dalam



Cerita sejarah sikit ... gimana Yahudi cuba menjatuhkan Islam. Tak mustahil kalau ada yang guna taktik yang sama ..

Gini ceritanya .....
Pada zaman pemerintahan Sultan Nuruddin Zangki (Zenggi). Sultan ni berjaya mematahkan usaha Yahudi dari mencuri jasad Rasulullah di dalam makam yang dikawal rapi. Untuk menjayakannya, dua orang Yahudi telah memaksa diri mereka menjadi seorang ahli tasauf dan ahli hikmah, menjadi warak dan sangat banyak ibadahnya. He he he .... Terpaksa jadi Islam demi untuk meruntuhkan Islam dari dalam.

Jika tidak kerana bermimpi bertemu Rasulullah, Sultan Nuruddin Zangki tidak mungkin akan tersedar akan tujuan jahat Yahudi-yahudi tersebut. Dan sekiranya tiada usaha untuk mematahkan usaha tersebut, mungkin sekarang ini tiada lah makam Rasullullah di Masjidil Nabawi di Madinah. Alhamdulillah, semua tu tak berlaku.

Nak tau lanjut ada DI SINI.

Wahhh ..... Pemimpin PR kena belajar sikit tentang sejarah ni.
Jangan la pulak .. baru masuk parti, dah nak jadi pemimpin. Bila tak dapat jawatan, cerita buruk pasal parti ..

Jangan-jangan APCO pun guna taktik cam ni .. muakakakak !!!
Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  November 24, 2010 at 9:59 PM  

nampaknya wartamaya berpandangan jauh dan bijak menilai dan membuat tafsiran, tidak mudah diperdaya media massa BN

Anonymous,  November 24, 2010 at 10:01 PM  

kalau nasihat Yahudi mana nak ambil kira halal haram, betul atau tidak, yang penting matlamat menghalalkan cara

faziz ar November 24, 2010 at 10:13 PM  

kita tak kesah kalau dia mahu bertanding...kerana itu demokrsi...
tapi kalau dah kalah..buat tohmah macam-macam, tak terima kekalahan, burukkan wadah...buat wadah baru..sah dia ejen UMNO-APCO

Anonymous,  November 27, 2010 at 10:01 AM  

Semoga ALLAH lindungi kita daripada Kafir2 laknat & puak2 munafik (yang pakai serban dan pura2 jadi alim lagi bahaya)...

Blog list