Rakan WARTAMAYA

Wednesday, November 24, 2010

Bukan bocor tapi air melempah .... muakakaka !!!

Rasanya ramai dah tau cerita tentang kejadian bocor di Parlimen baru
baru ni. Air melempah ke dalam dan terpaksa tadah dengan baldi plastik
...

Ini bukan kejadian pertama, tapi dah banyakkkkk kaliiii .....

Tiba tiba sorang mangkok dari JKR berkata (Mangkok yang berkelulusan
dan berjawatan) .. ianya bukan lah bocor tapi air melimpah. Alasannya
hujan terlalu lebat ....

Muakakakak !!!

Memang mangkok ....
Patutnya dia tak yah kerja dengan jkr, suruh je dia jadi mangkok untuk
tadah air yang melempah tu ... muakakakak !!!
Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  November 24, 2010 at 7:35 PM  

semalam hujan lebat dikampung saya.longkang dipenuhi air dan habis rumah tengelam diair.kalau mangkuk ni dtg apa rasanya dia cakap?

abdullahngah,  November 24, 2010 at 8:11 PM  

bocor ke apa ke atau runtuh ke ini kan jadi rahmat. Rahmat kepada orang Umno akan dapat tender baiki semula dan dapat untung berganda ganda

Yong November 25, 2010 at 1:54 AM  

Bumbung rumah rakyat bocor,
Dinding dah lama bocor,
Titi pun bocor,
Jalanraya bocor,
Maklumat harga terendah tender bocor,
Apa nak heran kalau bumbung parlemen bocor?

rantai November 25, 2010 at 9:30 AM  

Satu hari nanti mangkuk-mangku taik ni akan saman Allah pula sebab turunkan hujan terlalu lebat.....

Blog list