Rakan WARTAMAYA

Sunday, November 21, 2010

Pro ISA tak berani berhujah ... wakakaka !!!

Pro-ISA protes forum anti-ISA
(...)Mereka berjaya sampai ke depan pentas di mana pemforum dijadual bercakap.
Bagaimanapun, ketika penganjur menjemput mereka turut berhujah, pelawaan itu ditolak.[ lagi ]


Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  November 21, 2010 at 5:58 PM  

berani kah wak jika ISA di hapuskan ,puak yang tidak bertanggungjawap akan bawa masuk idealogi yang tidak sepatutnya . Wak boleh jamin ka keselamatan Malaysia ini . Dalam ada ISA pun mcm2 hal berlaku ini kan pula tak ada .

Wak hanya lah burung kakak tua yg hanya tahu bercakap tapi bodoh dalam tindakkan

Anonymous,  November 21, 2010 at 8:04 PM  

Oi mangkuk, kalo org yang x sepatut nya ditangkap tu yang salah..kalo ko kono tangkap tanpa dibicarakan ko nak ke?teruskan wak..

merbok,  November 21, 2010 at 8:56 PM  

anon 5.58PM,
ISA tu undang-undang 'draconian'.. kalau ada yg bawak ideologi yg songsang, tangkap laa lepas tu bicara.. kalau salah jatuhkan hukum. itu baru bertamaddun namanya.

kau jgn laa nak cakap pasai keselamatan negara kat sini. kastam seludup pendatang asing indon masuk malaysia bukan isu keselamatan negara??

VOA (visa on arrival) yg imigresen kasi kat pelancung (kononnya) nigeria, china dan lain-lain lepas tu lesap jadi pelacur/ GRO dan bermacam-macam masalah yg timbul itu bukan masalah negara??

engkau tu yg sebenarnya burung kakak tua yg bodoh!

Blog list