Rakan WARTAMAYA

Monday, October 11, 2010

Lagi projek hangat hangat taik ayan

Kemalangan malam tadi melibatkan 12 nyawa akibat bas yang menghalan
dari Selatan ke Utara telah melanggar pembahagu jalan dan merempuh
beberapa kenderaan.
Berlaku di Lebuhraya berhampiran Simpang Ampat.

Lepas cerita ni, akan datang para bijak pandai memberikan idea yang
melempah lempah. Akan ada pihak JPJ yang tunggu di stesyen bas
memeriksa pemandu bas. Akan ada suara menteri dan pegawai kolar kaler
yang macam pandai.
Hakikatnya bangang yang tak sudah sudah. Wakakaka!!!

Ohoiii....!!! Letak jawatan je la.
Tak payah tunjuk hebat, kalau x hebat.
Kalau kat luar nun...depa letak jawatan...maluuuu!!!!
Share/Bookmark

2 comments:

Media Cyber October 11, 2010 at 9:20 AM  

yg aku tengok kat sini.. pandangan ko tu menampakkan diri ko tu bodoh nak mampus.

eksiden je salah kerajaan? ape bengap sangat perangai melayu pukimak macam ko ni? kahkahkah! melayu pakatan rakyat memang haram seharam-haramnya. publish ! jgn delete komen aku! hahaha!

Cikgu Din October 11, 2010 at 3:22 PM  

Kalau di India,Korea dan Jepun sudah lama letak jawatan. Tapi ini Malaysia negara bertuah!

Blog list