Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 22, 2010

Selamat berbuka puasa !

Ha ha ha ...

Wak syibuk syekarang ni ...
Wak carik duit royo ....
Jual meriam .... kalu jual merecun kena tangkap .. jadi wak jual meriam.

Salamat berbuka puasa ..
Lepa buke ... gi solat tarawikh ...

Salam semua .... !
Share/Bookmark

7 comments:

albanjari,  August 22, 2010 at 8:36 PM  

salam bro,
dari ngko jual meriam, baik ngko jual kapal selam, untung juta2 bro..nak untung lagi make sure kapal selam tu jangan kasi boleh tenggelam..politik tu beo..masyukkk lagi..wakakakak..

Anonymous,  August 22, 2010 at 10:32 PM  

Lamo tak nyembang ngan Wak.
Selamat menjalani Ibadah Puasa Wak..!
meriam pun meriamlah janji bendo halal Wak!

Salam
Ridd

Serupademo August 23, 2010 at 12:41 AM  

Alhamdulilleh itu sifat orang yang beriman

Serupademo August 23, 2010 at 12:42 AM  

Alhamdulilleh itu sifat orang yang beriman

Cikgu Din August 24, 2010 at 10:29 AM  

Jangan jadi BN jual berita adu domba.

jemaah bangkit August 27, 2010 at 3:05 PM  

Dulu isu khutbah,sekarang tazkirah.
elok lepas ni kita buat banci berapa kerap puak-puak umno ke masjid atau surau.
ada setengah tu nama je ajk masjid tapi nak tengok muka kat masjidpun payah.
dah gagal main sentimen perkauman sekarang cuba main sentimen agama
elok ulama umno jawab boleh tak solat hajat dan baca yasin untuk yb kamalanathan ketika prk hulu selangor
soal bukan islam masuk masjid kita pun ada tengok masjid lain seperti masjid negara yang bukan islam ada melawatnya
pasal beri sumbangan dalam masjid,bersepah wakil rakyat umno bagi sumbangan kepada orang ramai dalam masjid
soal dia tak pakai tudung dalam masjid
bersepah pemimpin wanita umno yang tak bertudung ke mana-mana termasuklah bini najib
takkan pakai tudung dalam masjid je
tiada paksaan dalam memeluk agama Islam untuk bukan Islam tetapi menjadi kewajipan wanita islam menutup aurat
takkan ulama umno tak berani tegur najib
rakyat x bodoh macam dulu...umno kena cari modal politik lain.

Blog list