Rakan WARTAMAYA

Thursday, July 22, 2010

Selamatkan negeri atau diri?...kah kah kah

Umno lancar kempen 'Selamatkan Selangor'

Umno Selangor akan menganjurkan 19 program ceramah sempena program 'Roadshow' Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan (SSDE) bermula esok sehingga 8 Ogos depan.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar berkata program ceramah itu merangkumi 19 bahagian Umno di negeri itu yang bermula dengan bahagian Shah Alam esok.

"Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, roadshow SSDE bertujuan untuk menjelaskan mengenai pembohongan yang dilakukan oleh kerajaan Pakatan Rakyat terhadap rakyat di Selangor.

- malaysiakin.

Perghhh...!!!
Lawak...memang lawak.
Nak selamatkan negeri atau nak selamatkan diri?
Muakakak!!!
Banyak belit ni...tutup pekung.
Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  July 23, 2010 at 7:35 AM  

Saya rasa kempen 'selamatkan Selangor' adalah lebih kepada selamatkan diri UMNO.Sebab dengan kita lihat ada perubahan positive kearah kebaikan..

Unknown July 23, 2010 at 7:40 AM  

Salam

Yang amat penting ialah nak selamatkan tengkok takut tersepit di Sungai Buloh!

mantaro July 23, 2010 at 3:17 PM  

UMNO Main isu Melayu Cina untuk gagalkan Pakatan Rakyat Pegang Putrajaya. Kini David Teoh dengan Ahmad Fuad. Mula-mula Lim Guan Eng dengan Pegawai UMNO Di Pulau Pinang.
sila lihat http://sisibukit.blogspot .com

Anonymous,  July 23, 2010 at 4:31 PM  

mcm mane plak dgn pakatan rakyat negeri selangor ?..xkan nk biar aje 'roadshow' ni...pakatan rakyat pun kena gak buat roadshow utk jawab balik !

Love Love Islam July 23, 2010 at 9:20 PM  

salam reformasi.

mohon link kan web ini untuk kebaikan rakyat bersama. info-info ringkas mengenai islam. semoga tuan dikasihi Allah kerana membantu menyebarkan islam.

www.loveloveislam.com

terima kasih. wassalam

Blog list