Rakan WARTAMAYA

Monday, July 5, 2010

Kita tengok Shafie berani ka? ... kah kah kah

KUALA LUMPUR, 5 Julai: Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub mencabar Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal menyediakan pentas terbuka untuk berdebat berhubung status PAS atau Umno yang sepatutnya dianggap sesat.

"Saya cabar Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah ini untuk berdebat secara terbuka, biar rakyat, kita (PAS) atau Umno sesat," tegas beliau di Lobi Parlimen, petang ini.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian berkata, Shafie yang juga Ahli Parlimen Semporna sepatutnya menjawab dakwaan Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) Mazlan Aliman secara berhujah, bukannya dakwaan kosong seperti yang dibuatnya semalam.

Sementara itu, Ahli Parlimen Padang Terap Mohd Nasir Zakaria pula mempersoalkan dasar sekularisme serta nasionalisme yang diperjuangkan oleh Umno sendiri.[ lagi ]

kah kah kah ... kita tengok telur asin atau telur kecut ... muakakaka!!!
Share/Bookmark

4 comments:

Unknown July 5, 2010 at 8:35 PM  

Rasa nya menteri ini tak layak hidup di daratan kerana minda nya masih jauh ketinggalan ,harap umno kembalikan beliau ketempat asal darimana dia datang, memandangkan kenyataan nya yg tidak bertamadun
dan jahil agama,secara peribadi saya jelas apa yg tidak dgn dari segi agama?

huhu July 5, 2010 at 8:48 PM  

Ayuh sama-sama kita sertai gabungan bloggers Pakatan Rakyat di TAWANMALAYSIA.COM.
Paparkan logo tawanmalaysia.com di blog-blog anda dan kami juga akan berbuat demikian.
Sama-sama kita duduk di dalam jamaah dalam menumbangkan Barisan Nasional!
Segala kerjasama anda amat dihargai! Terima Kasih!

Anonymous,  July 5, 2010 at 11:22 PM  

Shafie Afdal yang TAK AFDAL.Kenyataan yang membodohkan dirinya. Inilah standard haprak seorang menteri dari Sabah. Tersangat jahil bab agama. Memalukan rakyat Sabah aje.

Anonymous,  July 7, 2010 at 11:12 AM  

Bab agama ni memang semua pemimpin umngok tak reti nak bahas. kemunafikan mereka memang sudah terserlah sejak dr. M lagi. tak heran sangat.

Blog list