Rakan WARTAMAYA

Wednesday, June 30, 2010

Felda ke?


Mereka yang mengaku sebagai Wakil-wakil peneroka Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA) dari Hulu Selangor, Negeri Sembilan, Perak dan Johor melakukan tunjuk perasaan secara aman di hadapan pejabat akhbar Suara Keadilan di Seksyen 13, di Shah Alam hari ini.

--------------------------------------------------
"Leman ... nko ni kalau nak nyamar pun biar la betul .. Sat lagi kuar rahsia tipu macam 40 penyamun tarbus", kata Tok Moh.
"Biasa la tok .. cari duit nak beli gula .. muakakaka !!!", jelas Leman.
Share/Bookmark

9 comments:

Anonymous,  June 30, 2010 at 9:59 PM  

2...3..ekor tu muka macam aku kenal.
Muka karat UMNO dlm Felda....ha..ha..ha..

Cikgu Din June 30, 2010 at 10:40 PM  

Kita dulu pernah duduk rumah peneroka masa mula posting mengajo di RLKT Lasah Sg Siput.Faham beno ,dah tentu dapat upah,deme tu pengikut UMN0 dan Ahli UMNO.Kawasan arahan dan menerima arahan.

FELDA rugi bilion ringgit masih mahu tegak benang basah.

Anonymous,  July 1, 2010 at 1:39 AM  

bukan orang felda tetapi puteri umno yg dapat nasi bungkus dan air mineral

Bapak Wakil Peneroka Sah,  July 1, 2010 at 12:04 PM  

Wakil peneroka? Heran wal ajaib lagu mana buleh depa pi mengaku menjadi wakil. Rasanya peneroka tu pun tak kenai siapa wakil mereka tu. Betui ka depa ni dok di Felda berkenaan. Byk persoalan nih...

Tapi jawapannya senang ajer...

Itu adalah muka tak malu yang mendapat upah bagi buat kerja demonstrasi sebab tak layak untuk mendapat kerja lain. Sapa yg upah? Dah tentu la umno selepas mendapat nasihat dari yahudi.

Anonymous,  July 1, 2010 at 3:02 PM  

Assalamualaikum tuan,minta linkkan blog ini http://adunsemanggol.blogspot.com/
blog ini adalah kepunyaan adun semanggol,yb ramli b tusin.akan tetapi blog ini tidak byk memainkan isu politik,lebih tertumpu kepada masalah rakyat,aktiviti beliau cuma kadang2 sedikit isu politik yg panas akan keluar di blog ini..sekian tk..

mangchikla July 1, 2010 at 7:42 PM  

'bukan orang felda tetapi puteri umno yg dapat nasi bungkus dan air mineral'

Awat murah sgt?

serupasekala July 2, 2010 at 10:09 AM  

Is Is Is Jauh beno meka datang berdemo ............

Ari ni Cuti Umum getah dan kelapa sawit kot.

Elok beno adakan Hari cuti umum Felda khas untuk getah dan kelapa sawit relax...


Is.. Is.. Is.. Is ..

Walinong Sari July 2, 2010 at 7:42 PM  

Kes saman dan dalam urusan. Usahlah sibok lagi, kita dengar dari mahamah sahaja. Di situ mungkin kebenaran akan terbukti.

Walinong Sari July 2, 2010 at 7:42 PM  

Kes saman dan dalam urusan. Usahlah sibok lagi, kita dengar dari mahamah sahaja. Di situ mungkin kebenaran akan terbukti.

Blog list