Rakan WARTAMAYA

Monday, June 28, 2010

Enjin jet pulang ke ganggang .. wakakak !!!


Stolen jet engines back in M’sia
Zahid also disclosed that the engines had been brought back to Malaysia following negotiations between Attorney-General Tan Sri Abdul Gani Patail and the relevant Uruguayan authority.

"The 38-year-old engines were brought back like normal cargo and will be sent to the workshop already identified, for repairs soon," he said but declined to reveal when the engines arrived in Malaysia. Zahid said the engines were no longer for frontline aircraft but for aircraft used in training.[ lagi ]

"Wakakakak !!! ..... lawak", kutuk Tok Moh.
Share/Bookmark

2 comments:

blogenstarz June 29, 2010 at 2:59 AM  

Injin Jet itu dibawa pulang adalah untuk dipasang pada ROKET DAP....

Anonymous,  June 29, 2010 at 8:26 AM  

Poraaah la Zahid.... ini nak tipu Melayu lagi lah dan torture si INdia.
Kenapa tak lanyak sahaja Panglima Angkatan Tentera tu untuk dapat jawapan sebenar siapa curi injin.... mesti dia beri jawapan terus kahkahkah atau pun tanya Panglima TUDM yang suka angguk angguk kepala dengan PAT atau pun tanya sama Panglima Logistk nama nya Akbol si penakut terbang yang bangang yang jaga injin tu macam mana dia bolih naik pangkat sedang kan barang yang di bawah jagaan dia hilang tetapi anak buah dia kena dakwa. Ini mesti ada apa apa kot..pakat pakat tiga orang ni dan kelentong si Zahid bodoh dan nak tipu rakyat lagi.....maka lingkup lah pertahanan negara .......
Woi Zahid kat Uruguay tu jumpa di mana? penipu punya menteri tak kan takut dengan Panglima Angkatan Tentera kot......Janagan lah nak perbodohkan orang dan bagi tahu PAT tu siakap senohong gelama ikan duri menteri dan general cakap bohong sebenar nya mereka lah pencuri....
Panglima Angkatan Tentera tak melawat menantu kat Dubai ke!!!!!!!

Blog list