Rakan WARTAMAYA

Saturday, May 1, 2010

Page Not Found

Gi la cek kat facebook si sepuan, mana la tau kalau ada komen komen yang cun ..

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000433095649&ref=search&sid=801638349.1833954068..1




Ehhh .... dah delete ghuper nye ...
he he he ...

Kaitan : SINI
Share/Bookmark

2 comments:

Hafizz May 1, 2010 at 8:33 PM  

Huhuhu..takde telur rupanye pUmuda UmnO nie!!cakap mcm pOwerr,tp HAMPEHH!!.B4 U WRITE,THINK!!nie lah bdak2 NgOk....abislah mu.hehehe p/s:JGN SENYAP KAN ISU NIE,KALU X NNTI ngOk BERLEMAK LEBIH.

Anonymous,  May 3, 2010 at 9:55 AM  

gah ha cakap nak lenyap tuan guru kat bumi ni,tup tup pegawai peribadi pemangku sultan kena dush dush!!zalim amatlah zalim,binawe punya jenayah.apa lagi rakyat nak tahu siapi penjenayah tu?.igp jangan engkau tergagap gagap terkial kial kali ni.rakyat tak nak dengar alasan dari otak udang kamu tu.kalau kau nak bodoh perbodohkan diri kau sensorang.

Blog list