Rakan WARTAMAYA

Thursday, May 20, 2010

Ada berani ?


Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan mencabar Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom menyatakan bantahannya terhadap pengeluaran lesen judi sukan kepada Berjaya Group Sdn Bhd.[ lagi ]

Muakakaka ...!!!
Cess ... apa la .. he hehe

Tidak akan datang hari kiamat sehingga Allah mengambil orang-orang yang baik dan ahli agama dimuka bumi, maka tiada yang tinggal padanya kecuali orang-orang yang hina dan buruk yang tidak mengetahui yang makruf dan tidak mengingkari kemungkaran - Riwayat Ahmad
Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  May 20, 2010 at 9:30 PM  

Dia ni... harap misai je lebat.. nak tegur takut miss sorrruuuu...

Anonymous,  May 21, 2010 at 5:41 AM  

SiJamil Khir aku tafsirkan sebagai MUKA MANUSIA TAPI HATI DAN MINDA DIA ADALAH SYAITAN LAKNATULLAH.KES QAZAF DSAI SANGGUP MANGKUK HAYUN NI PI MINTAK MAHKAMAH BATALKAN RAYUAN DSAI TAPI BILA BAB POKJIBTUYA LULUSKAN JUDI BOLA, MAMAT MANGKUK HAYUN LAKNATULLAH NI BUAT SENYAP JEE..DEY MACHA HANG TAKUT KAT MANUSIA KA ATAU TAKUT PADA ALLAH S.W.T ..HARI-HARI DOK SYAHADAH MASA SOLAT LIMA WAKTU..TAPI APA YANG HANG DAPAT..SINAR IMAN LANGSUNG TAKDA DALAM ROH DAN JASAD HANG..

papamalau May 21, 2010 at 7:04 AM  

salam utk org beriman.(menteri tu xpayah bagi salam pasal xberani nak teka dia mai kot mana?klu dia org yg ada iman,dia pasti kutuk bukannya berdiam diri pasal judi.aku org jahil tapi aku beli quran yg ada terjemah dan aku nampak ayat nyata bukan ayat tersembunyi,cerita pasal judi,,,sampai habis quran aku baca tapi xjumpa pula ALLAH kata judi tu harus klu negara dah sengkek,,mungkin depa beli quran yg yahudi laknatullah tu dah ubah ayat gamaknya,,,kita pakat2 tunggu sajalah kemurkaan allah,tapi aku sangat yakin akan kebesaran ALLAH.

Blog list