Rakan WARTAMAYA

Tuesday, April 27, 2010

Hulu Selangor




Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  April 27, 2010 at 5:53 AM  

Samseng dalam pilihanraya. Tektik yang membawa kejayaan. Biar BN ambik piliahanraya kecil. PRU nanti, kita sapu bersih.

Menyampah aku tengok PUKIDA ni

Anonymous,  April 27, 2010 at 5:56 AM  

Negara kita penuh samseng ke?
Orang lain yang samseng, Chegu bard yang kena.

Ni semua dah dirancang ke?

Lango,  April 27, 2010 at 6:11 AM  

Benci aku nak komen lepas tengok video diatas.

Ada beruk UMCO akan kata, bila kalah baru komplen.

Sebenarnya, kalau menang ada komplen, tapi bila menang, komplen tak kedengaran kerana gembira.

berita lembah pantai April 27, 2010 at 2:28 PM  

Aku tengok semua salah. Yang PKR pun 2x5 jugak apa?! nak bergocoh je.

Tapi apa yang PAS dapat. Nama lagi buruk adalah.

Analisis Hulu Selangor (1): PAS Biggest Loser?

Blog list