Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 3, 2010

Hulu Selangor = Bagan Pinang

Ada orang kata, sapa yg tak dapat sertai PRK Bagan Pinang dulu, boleh rasa di Hulu Selangor nanti.

Kerana di Bagan Pinang ada Isa, di Hulu Selangor ada Mat Tyson.

Sila komen ... Hehehehe !
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Share/Bookmark

6 comments:

paparem April 3, 2010 at 6:03 PM  

Yang pasti harga rumah di sewa RM 2000 untuk tempoh dua minggu ni.

Anonymous,  April 3, 2010 at 7:44 PM  

Masa untuk dapat duit utk orang Hulu Selangor. Aku akan doakan YB aku pegi cepat. Kah kah kah.
BN pun cukup hebat menabur janji. Fenomena biasa ketika pilihanraya. Cuma ramai lagi rakyat yang mempunyai mentaliti tahun 70an.

Anonymous,  April 3, 2010 at 11:51 PM  

Saya sambung lagi mengenail Roslan SMS diserang bertubi-tubi dan akhirnya dia ter"lucut" daripada jawatan Setiausaha Akhbar Presiden PAS. Sampai hari ini jawatan ini masih kosong. Ada orang kata dulunya nak letak Zainulfaqar di situ. Tapi politik sekarang dah berubah, setelah Zainulfaqar ditengking oleh Tok Guru Abdul Hadi dalam telefon kes Kalimah Allah. Apa taknya budak belajar sejarah nak ajar Presiden pasal kalimah Allah. (Mesti Zainulfaqar hairan bagaimana saya ada maklumat ini. Dr Shamsuri ke aku ini??? Anak usrah dr Kayu ke? Paling-paling busuk mesti Ustaz Kholil)

Oleh kerana jawatan dah terlepas, peribahasa Melayu ada menyebut, alang-alang menyerluk perkasam.. Itu jadi biul tak tentu pasal, serang Presiden, Serang Setiausaha Politik Presiden dan Serang Timbalannya sekali!

Saya berhujah lagi, kenapa saya kata mereka sengaja menyerang Ustaz Nasharuddin Mat Isa dan beberapa orang kepimpinan PAS yang akan dijatuhkan dalam pemilihan Muktamar Agung akan datang. Saya berhujah juga bahawa pimpinan ini diintip setiap gerak geri mereka untuk mencari kesalahan bagi dijadikan isu untuk "blogger celaka" menambah tokok kebencian.

Ok. Masih ingat Pengundian Bajet 2010 di Dewan Rakyat 14 Disember lalu? Wartawan dan Blogger Celaka Zainulfaqar ada tak menyoal atau bertanya MP PAS yang tak hadir tanpa sebab dalam pengundian tersebut? Kenapa ada diskrimimasi dalam hal ini? Tidak lain kerana memang mereka adalah agen pengatur kepimpinan PAS untuk Muktamar Agung akan datang supaya mudah harta, jawatan, pangkat dan kedudukan di dalam negeri-negeri yang perintah akan berada di tangan mereka.

Saya masih belum bersedia mendedahkan bagaimana dalam pemilihan lalu wang diberikan kepada perwakilan. Tidak hairan suatu masa nanti PAS akan jadi macam UMNO. Kononnya tentang UG tapi hati perut macam UMNO!!

UG adalah senjata menyerang kepimpinan. Saya cabar mana-mana ahli PAS (jangan takut saya dikatakan oleh TB boleh akses database PAS) untuk menyatakan di dalam mesyuarat mana (sebut cawangan sudah cukup) bahawa ada disebut UG dan di bincangkan!!

Sekali lagi saya cabar Tulang Besi (selaur dalam), Zainulfaqar dan Greenboc (Kalau tak jawab juga tulisan ini lebih baik engkau tak payah menulislah buat dosa aje. Kerja dan cari rezeki untuk anak dan isteri lebih mulia!!) untuk membuktikan di mana-mana cawangan atau kawasan yang ada bincang pasal UG. Satu cukuplah!! Sahut cabaran buktikan dengan fakta!!

Sakit kepala dengar cerita pasal UG macam cerita hantu. TV pun main cerita hantu, rating TV naik. Tapi tanya daripada pengarah sampai tukang cuci sampai selepas shooting pun tak pernah lihat hantu sebenar!! Blogger celaka pun macam tu juga, tulis pasal UG, label orang itu orang ini UG, habok tarak!! rating juga kira!!

Anonymous,  April 4, 2010 at 2:54 PM  

PM yang sama juga, najib

mangchikla April 4, 2010 at 5:02 PM  

Dan H.selangor ada ramai org india mcm di B.Pinang...

juruwang,  April 6, 2010 at 11:17 AM  

aku rase elok gak Datuk CT bertanding sebagai calon bebas cap mikrofon...kompem menang punye sbb dia kan baru menang bintang fofular,hehe...

Blog list