Rakan WARTAMAYA

Friday, April 16, 2010

Business Leman di Sumatera semakin hebat

"Hai Limah ... abang nak kena gi ke Sumatera lagi minggu ni", kata Leman pada isterinya.

"Sibuk betul bang .. besar jugak business abang kat sana ...:", kata Limah.

"Hah gitu la kira-kiranya .. semua ni abang buat demi anak Mah .. ", kata Leman, menjelaskan.

"Anak yang mana bang? .. yang kat sini ke atau yang kat sana?", usik Limah pada suaminya.

Rakyat Malaysia kahwin wanita Sumatera setiap hari



Share/Bookmark

4 comments:

Pak Long April 16, 2010 at 10:25 PM  

Untung Leman beristerikan Limah... hihi... tak serupa Mak Long hang...

Anonymous,  April 17, 2010 at 2:01 AM  

isteri kena layan suami mcm mula2 bercinta ler. bukan dah ada ada 5..buat x kesah je.

Hisyamuddin Che Ali April 17, 2010 at 12:07 PM  

Jib pun ke Monggol..nak jumpa bapak mertua..hehe..mohon link saudara-dari anak muda

tok iskandar April 17, 2010 at 4:36 PM  

Mengejutkan seantero rakyat Malaysia apabila 1 Malaysia @ Najib akan menghentikan jualan gasoline kepada Iran.

Demikianlah lapor akhbar The Malay Mail semalam.Apakah dipujuk oleh Obama atau diarahkan oleh Obama berbuat demikian susahlah untuk tok menekanya.

1 Malaysia kena ingat rakyat negara ini semakin cerdik dan penjelasan perlu dibuat segera agar tidak timbul nanti persepsi rakyat 1 malaysia boneka AS dan Yahudi.APCO tak habis cerita..timbul pulak isu gasoline tak dijual kepada Iran.Di saat ekonomi tengah meleset,sepatutnya kita tak membuat tindakan yang kurang bijak ini.Lagi satu dah sahlah menganiaya saudara seagama pula.

Dulu masa Dr Mahathir jadi PM,Malaysia pernah menyokong sekatan ekonomi dikenakan terhadap Iran.Ketika itu Malaysia salah sebuah daripada anggota majlis keselamatan PBB.

Umat Islam di Malaysia cukup benci kepada Yahudi dan jika najib gagal menjelaskan dengan jawapan yang meyakinkan,BN bukan sahaja tumbang di Hulu Selangor tetapi di hulu-hulu dan ceruk-ceruk negara ini juga BN akan tumbang.

Blog list