Rakan WARTAMAYA

Monday, April 19, 2010

Berapo dapek jang?



Berapo ramai lai la spesis cam ni ado lai kek dalam PKR.
HE he he
Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  April 19, 2010 at 2:35 PM  

nasib baiklah ekau keluar kalau tidak hancur PKR...lebih bangang dari mat rempit

Anonymous,  April 19, 2010 at 6:23 PM  

aku dah agak sejak dari sebelum penamaan calon lagi, calon keling pundek sekor ni mesti tarik diri......kena sogok dengan biawak dia pon umum tarik diri dengan alasan untuk perpaduan kaum dia!!! memang bangsa pundek betul.

pisau belati April 19, 2010 at 7:24 PM  

Cek akaun bank dio borapo masuk. Misti angko bosa-bosa. Takdo dalam akaun dio, tenguk akaun bini dio pulak. Takdo jugak tengok akaun anak-anak dio. Takdo jugak? Ayah omak e? Takdo? Amah dio? Takdo!!! Konolah tenguk akaun girlfriend dio pulak!

Kah...kah...kah!!!

mempelung April 19, 2010 at 9:58 PM  

Ado la sikit bang...anak bini ghamai ni.

Tang girlpren tu pelahaann la sikit..den baghu nak sodap...wakakaka

Anonymous,  April 20, 2010 at 1:18 PM  

hidup mesti sodap bang oi!!khir toyo dah sorah penyapu,apo laie den hayun lah sampai habih. kan kito ni bn/umno cokap boghseh sapu habih.keluar den
dapek habuan,suroh masuk balik laie lah banyak fulus,itulah kolobehan bn/umno.rakyat pakat pakatlah nak hidup.

Blog list