Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 24, 2010

Anak Hulu Selangor mari pulang ke kampong !.

Ayoh mari kita pulang dan tunjukkan kuasa rakyat pada gerombolan. Tak guna nak merungut lagi tentang tukar tempat mengundi kerana kita tahu bahawa, tak tipu, depa tak menang.

Kalau ragu-ragu akan tempat mengundi,

SMS dengan menaip SPR SEMAK NO. KAD PENGENALAN dan hantar kepada 15888.

Depa dah muai...
53 tahun takkan tak cukup lagi. Negara kita bukan besar sangat sampai masih ada rakyat yang susah. Susah atau tak, cuba cek poket masing masing. Bandingkan depa dengan kita.

Anak pekan! ... Pulang dan lakukan tanggung jawab. Kalau depa nak bagi...kita amek. Bukan senang nak dapat pun. Lagi pun memang duit tu hak kita ...
Cuma di beri waktu pilihanraya jer ... hehehe

Peluang untuk tunjukkan pada depa bahawa, apa pun depa buat, apa pun halangan, lawann...tetap lawan !!!
Share/Bookmark

1 comments:

mangchikla April 24, 2010 at 8:27 AM  

Kalau nak balik hari ngundi, toksah lalu ikut lebuhraya guthrie, takut jam. Lepas je tol pertama kat bukit jelutong shah alam, ada road block polis kat bawah jejambat, dah seminggu dah. Polis nih agaknye polis simpanan kot. bukan ape diorang ni nak beramah mesra 'Salam melekum bang, bang sehat? bang dah makan bang? Ensem nye bangggg, yg kat sblah ni akak ekkk? bang gi ngundi ekkkk..gn luper ngundi palanivel ekkk'

Blog list