Rakan WARTAMAYA

Tuesday, March 2, 2010

Hanya Bekalan Ikan Import Berkurangan Hari Ini - Noh Omar

KUALA LUMPUR: Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar hari ini memberi jaminan bahawa bekalan ikan di pasaran mencukupi kerana hanya bekalan ikan segar diimport dari Thailand dan Indonesia sahaja yang berkurangan.

Sambil meminta pengguna tidak panik, beliau berkata mereka mempunyai pilihan untuk membeli ikan tempatan kerana Malaysia menghasilkan 70 peratus bekalan ikan segar dan bakinya diiimport dari negara jiran. [ lagi ]



"Hoi mangkok .. bekalan satu hal, harga satu hal. Kalau bekalan ada tapi harga tinggi, tak guna jugak !", kata Tok Moh pada leman.
"Dah memang aku ni mangkok .. memang patut pikir pun macam mangkok", jawab Leman.
"Cuma mangkok je pilih mangkok ... he he he", sambung Leman.
Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  March 3, 2010 at 3:28 PM  

bodoh punya menteri, ingat rakyat mudah diperbodohkan

baginda® March 3, 2010 at 3:58 PM  

alo admin wartamaya... boleh linkan blog baru saya www.beritahairanon9.blogspot.com

Blog list