Rakan WARTAMAYA

Sunday, February 7, 2010

Najib dan gelagat peminat Facebook


[...] Jumlah ini berjaya menandingi pesaing politiknya seperti Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (60,159 orang peminat), Datuk Seri Anwar Ibrahim (39,086 orang peminat), Lim Kit Siang (16,694 peminat) dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang (9,159 orang peminat).

Namun Najib masih ketinggalan di belakang mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang setakat ini mempunyai seramai orang 201,564 peminat di laman berkenaan.

Pada awal penglibatannya di arena laman sosial ini, Najib menulis beliau akan menggunakan Facebook untuk menyalurkan pandangannya selain mengumumkan aktiviti-aktiviti beliau.

Katanya, beliau juga akan berkongsi pautan, foto daripada Flickr, video daripada Youtube dan juga maklumat lain seperti makanan kegemaran dan juga aktiviti masa lapangnya di laman itu.

Respons warga Internet ke atas Facebook Najib secara umumnya tampak positif. Masakan tidak, jika peminat sendiri yang menghantar maklum balas?[ lagi ]

AKu cuma ada 'face-off' ... ge ge ge
Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  February 7, 2010 at 11:35 AM  

Face book itu!!! Alahai.... dia tak tahu bahawa peminat senyap AI, TGNA, TGHA, LKS, Karpal S hanya akan muncul bila ada PRU nanti. Tunggulah.......Mat Monggol akan kecundang.

mangchikla February 7, 2010 at 1:17 PM  

tabley baca la dalam petak merah . Diroagn cakap ape. Gi kat facebook bnyk sgt tatau nak carik...salam

Anonymous,  February 7, 2010 at 2:28 PM  

upahan memang ramai, penipu mana boleh percaya

Anonymous,  February 8, 2010 at 3:46 PM  

budak sekolah yang tak boleh mengundi memang suka main facebook

Blog list