Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 24, 2010

Pontianak Mengamuk di Kuala Ibai; K'jaan Negeri Campurtangan...

KUALA TERENGGANU: Cerita mengenai pontianak mengamuk dan berkeliaran di sebuah kampung di Kuala Ibai sehingga mencetuskan satu fenomena seram memaksa kerajaan negeri campurtangan dengan berkata pembangunan negeri itu akan terbantut sekiranya rakyat asyik bercakap mengenai hantu.

Timbalan Pengerusi Penerangan dan Agama Negeri, Muhammad Ramli Nuh ketika berkata demikian menegaskan, kepercayaan karut seperti itu tidak akan membawa rakyat Terengganu ke hadapan.

Katanya, ia juga akan menjejaskan hasrat dan perancangan kerajaan negeri untuk membangunkan minda dan pemikiran rakyat ke arah kecemerlangan dan kejayaan. [ lagi ]

Alamak baru cadang nak gi T'ganu .. he he he
Share/Bookmark

4 comments:

mountdweller January 25, 2010 at 2:33 AM  

Salam Wak

Rasanya saya nak ke Terengganulah. Nak ambil gambar pontinak tu. Salah satu hobi saya ialah tangkap gambar hantu!

serupasekala January 25, 2010 at 9:07 AM  

SAKA KETURUNAN TU YANG DITINGGALKAN SELAMA INI KHAS UNTUK RAKYAT TRENGGANU.


FOBIA SAKA

azmie,  January 25, 2010 at 9:34 AM  

suruh dia nasihat rtm, tv3, tv9 dan yg seangkatan dengannya dulu bab cerita karut ni

wak karto,  January 25, 2010 at 9:24 PM  

salam semua...........

apa laa tganu ni....lepas runtuh mai hantu pula.........

tu laa jangan dok pi kacau......jangan peruntuh kelab hantu dok tinggai.....

hantu cukup suka dok di stadium....pasai dapat tengok bola free.......

hantu kat kuala ibai ni depa bagi nama hantu luruh.....kalau tidak pun hantu runtuh....

dah lama orang melayu dok kena pebodo macam ni........

Blog list