Rakan WARTAMAYA

Monday, June 1, 2009

Menarik untuk di baca

[...]"Tidak lama kemudian, terbunyi pula kisah muzakarah antara PAS dan UMNO. muzakarah yang di maksudkan, bukanlah muzakarah seperti yang pernah dilaungkan oleh Allahyarham ustaz Fadhil Nor dan Tuan Guru Nik Abdul Aziz dahulu, tetapi muzakarah yang membayangkan gabungan parti antara PAS dan UMNO atas asas melayu-islam.

Muzakarah yang boleh disifatkan sebagai pertemuan ”menggunakan pintu belakang” ini didedahkan oleh Penarik beca, menyebabkan isu ini menjadikan suasana kelam kabut. Maka kedengaranlah penafian dari sebilangan pimpinan PAS pusat, seperti Mahfoz Omar sebagai ketua Penerangan PAS Pusat dan Ustaz Nasaruddin Mat Isa sebagai Timbalan Presiden PAS.


ini antara gambar yang tersebar di internet semasa isu muzakarah sedang hangat diperkatakan

Kemudiannya pula, kedengaran kenyataan Ustaz Nasaruddin mat Isa yang mahu menyaman pihak yang mendakwa bahawa beliau adalah antara yang terlibat dalam pertemuan tersebut. - albakisatani

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  June 1, 2009 at 10:21 PM  

bodoh punya atikel

Anonymous,  June 1, 2009 at 11:23 PM  

hahaha,,, ya aktif kembali, 2 puak yang sengaja ditimbulkan yang sebenarnya tak ada, itulah kebodohan penulis asal tentang erdogan dan muqabalah, sebenarnya yang silap ust nasarudin, hasan ali, dan stopa, tapi tup2 husam dan anwar yang kena ronggeng, inilah tak ikhlasnya mereka, bukan yang salah itu yang di korek tapi yang lain pulak ditimbul untuk menutup isu, mereka bijak dalam memainkan isu, last2 nampakkan yang salah dan keji adalah husam , tgna dan lain-lain, keji kan? inilah agenda terhalang mereka dengan kekasih hati mereka waktu itu iaitu paklah dan mat botox al selangori, segala sudah didedah, kesalahan sudah jelas , melanggari syura, tiada arahan dari syuro, dan terhukumlah puak2 erdogan ciptaan mereka, kasihan dan sangat kasihan, juga pada orang kelana jaya agar berhati2 untuk menjadi penasihat 25% kelak binasa diri, pemilihan sudah tiba dan musuh kembali menjadi sahabat malah rakan seusrah , agar kita sentiasa berhati-hati dari seluruh anasir-anasir jahat terutama dalam selimut kita! - untung! dapat duit berkoyan2!

Anonymous,  June 2, 2009 at 4:52 AM  

dah terhantuk baru nak tergadah.. bodoh punya pembangkang.. tak paham2 lagi ke muslihat DAP?

View Profile: Rantong™

Blog list