Rakan WARTAMAYA

Monday, July 16, 2012

Trend baru "Joint PAS"

Gambar ni aku cilok dari Greenboc

Apa aku nak cerita ari ni tentang trend joint PAS yang melanda sejak akhir-akhir ini.
Kepercayaan kepada umngok sudah semakin kurang. Faktor utama adalah kerana kurang percaya pada parti kuno itu dan pembahagian kekayaan yang tidak adil berlaku. Kuat bodek bleh kaya. Kalau jenis tak campur politik, lantak la situ. Kalau minta tolong .. sikit-sikit mana mampu. Tapi nak tunggu dia datang bantu .. sory la. Tunggu pilihanraya. Baru terjenguk muka YB. Kalau menyelit time bagi bantuan .. beruk2 ni paling terror. Tetiba ada je yang perkenalkan YB pada mangsa. kakaka ! Lawak kan?

Ni bukan perkara baru, tapi sudah biasa ... .

Lalu trend moden sekarang ni adalah "joint PAS". Di atas tu gambar sikit sikit je. Kalau ikutkan, ramai yang sudah mahu bercerita tapi tak mau tunjuk muka. Kalau masih dalam umngok, itu cuma nak amek kesempatan. Minta bantuan kekebalan. Terutama yang selalu wat salah, kuat korup tu .. suka sangat la dia.

Bersama umngok macam tak maju, tak modern dan tak canggih. Ketinggalan zaman.
Tak caya cuba pasang telinga kat kedai-kedai, kat kampung2.
Mesti best dengar ... Hahahah .. !



Share/Bookmark

10 comments:

mangchikla July 16, 2012 at 9:46 AM  

Alhamdulillah idop lagi wak... tgk kek sini songap kek fb pn songap apola kono ngan jang tu.. tut tut bersuaro.. logo.. .somogo di panjangkan umor dalam keberkatan.. (bukan kene 'khatan')

Anonymous,  July 17, 2012 at 3:59 PM  

PAS..tolong la panggil Jenifer Lopez..kalau dia bagi ceramah saya nak datang kakakaka. PAS dah tak ada modal..hidup artis..goyang beb goyang..

Anonymous,  July 18, 2012 at 6:58 AM  

joint ke join? apa maksud joint tu...cer terang sikit

Anonymous,  July 19, 2012 at 9:23 AM  

Joint tu sendi la tuan rumah.heeee
Join or joined okkk

Anonymous,  July 21, 2012 at 11:05 PM  

Hek eleh jeniper lopes lah pulak.. Macam budak darjah 6 nak bagi komen.. Ntah apa apa

Anonymous,  July 21, 2012 at 11:05 PM  

Hek eleh jeniper lopes lah pulak.. Macam budak darjah 6 nak bagi komen.. Ntah apa apa

Anonymous,  July 21, 2012 at 11:06 PM  

Hek eleh jeniper lopes lah pulak.. Macam budak darjah 6 nak bagi komen.. Ntah apa apa

Blog list