Rakan WARTAMAYA

Monday, May 7, 2012

Pak tua dan HARAM yang terpilih

Beruk mat yeh sungguh. Dua anak haram lahir di kampung kita ... Tok Penghulu kena tetapkan siapa yang haram dan tidak. Nak cari bapak budak dalam kandungan tu, tak dapat .. budak pompuan tu pun wat tak tau .. Keluarganya pun wat derk .. .

Nak tanya budak jantan kampung .. masing masing cam tak der agama. Senyum senyum. Dah di sontot anak dara orang, sekarang semua wat tak tau. Mampuih la nkorang ..

Sekrang ketua kampung kena wat keputusan ..

"Ok milah .. sebab bapak nko aku tak kenal ... anak dalam kandungan kau ... ANAK HARAM"
"Ok Timah ... sebab bapak nko kawan aku .. anak dalam kandungan kau .. ANAK HALAL"

Farkap .. lu ...

Ni macam punya Pak tua pun ada ke?
Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  May 8, 2012 at 6:50 AM  

lebih baik lagi fatwa pak belalang,menipu juga sebab mengaku ada tauliah nujum sedangkan kelulusan habok pun tarak. hujah debatnya masuk akal.tok fatwa agama kesemua hebat hebat belaka ijazah mereka tak terpikul dek bahu.malangnya hujah mereka hanya layak ketong sampah.ada akal setaraf ngan akal kaldai macam lembu.suroh makan makan bila berhujah bangang selalu.

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:19 PM  

nie semua syaitoon bisu wak...bole bersuara bila menetang kebatilan je...mereka sama sahaja..menjual agama demi wang...

Anonymous,  May 9, 2012 at 12:07 AM  

bantah nanti tak masyuk wak ,kantong mesti dijaga bukannya hukum allah musti ditegakkan kekeke ulo dalam semak bukannya ulamak wak

gelorahatimuda May 12, 2012 at 12:49 AM  

ulo dalam semak!!!!!
kihkihkih. cantik ayat tuu

mintak bantuan tuan rumah utk link kan blog saya ni! http://wasukalu.blogspot.com/

kanker May 12, 2012 at 9:06 PM  

jangan git dong,,anak kan gak dosa apa2 orang tuanya tuh yg dosa

alami May 12, 2012 at 9:08 PM  

artikel yang menarik

Blog list