Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 15, 2012

UMNO dilarang lihat gambar ini

kredit kepada malaysiaberih
Share/Bookmark

25 comments:

Alkafaza January 15, 2012 at 2:38 PM  

Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!


ALHAMDULILLAH....

Anonymous,  January 15, 2012 at 2:53 PM  

wah tahniahlah pr...ini semua hasil ajaran pas...yang menyokong zina dan liwat....adakah yang hadir ini akan masuk syurga kerana menyokong peliwat dan penzina...termasuk empunya blog...

Alkafaza January 15, 2012 at 3:10 PM  

Yg nyokong zina n liwat mak bapak engkau...lembuuuuu...!

rantai January 15, 2012 at 4:25 PM  

itu semua menunjukkan BETAPA RAMAINYA ORANG MELAYU YANG MENYAMPAH DAN MEMBENCI UMNO ......!!!!!

wartamaya January 15, 2012 at 5:51 PM  

mangchikla betul !
Teknik photoshop, copy paste. buat sebanyak 240 kali, hasilnya jadi lah seramai itu. Wakakak !!!

Anonymous,  January 15, 2012 at 6:42 PM  

ramai yg x leh trime kenyataan nmpk nye..hehehe..

Hidemichi January 15, 2012 at 7:43 PM  

diharap ramai-ramai ni semua mengundila...

opisboi January 15, 2012 at 8:25 PM  

ada gak blogger yg otak diliwat olih umngok menyasau kat blog lu ye wak. udah ler pemimpin dok menyasau kasana kemari tabur duit mcm tabur gandunm pada ayam..

loqlarq January 15, 2012 at 10:19 PM  

Aku rasa buka setakat otaknya kena liwat..... tapi dia ni betul2 kena liwat sama pemimpin umno....

Anonymous,  January 15, 2012 at 10:25 PM  

Salam..
Mungkin dah sampai ketentuan PENCIPTA..
Perompak alias Pendusta akan disalib..
Peringatan JIWA YG LEKA..

mulut manis January 15, 2012 at 10:47 PM  

Allahu Rabbi.. limpah kurnia mu tiada terbatas.. takbirrrrrrrrrrrr.. Allahu Akbar

mulut manis January 15, 2012 at 10:55 PM  

kepada mereka yang rosak akidahnya.. sekadar masuk nak memaki hamun dan menidakkan kebenaran,, baik fikir dua tiga kali sebelum mengepos.. kalau dah terpost tu bertobat la.. sensungguh Allah maha mengetahu niat korang.. kalau tak suka Pas takpa.. tapi jgn hina agama kami... Allahu Akbar... kami tetap bersama kepimpinan Ulamak..

Anonymous,  January 16, 2012 at 3:48 AM  

Tiada ucapan yang sesuai untuk pejuang-pejuang yang menentang kezaliman UMNO melainkan ALLAHHUAKHBAR !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
yang ni aku cut dan paste je.

Dan tiada ucapan yang sesuai untuk UMNO melainkan:

UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus, UMNO Mampus sekarang.

UMNO Mampus aku pakai photoshop.

Anonymous,  January 16, 2012 at 7:29 AM  

Orang UMNO sekarang dah sasau dan hilang akal bila tengok sambutan yang begitu ramai terharap PR. Depa tak sedaq ka PR adalah penyelamat bagi negara Malaysia yang akan bankrap jika dibiarkan memerentah.

fiza adnan January 16, 2012 at 11:46 AM  

photoshop kepala otak mu. hahaha
terima lah hakikat.
Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!!
Takhbir !!!
ALLAHHUAKHBAR !!

ToYa mAt AmiN January 17, 2012 at 8:38 AM  

wahai mangchigla yg banngang,, cakap paksa butakan hati sendiri,, lebih elok pergi tgk sendiri ceramah,, baru hg tau photoshop ke bukan,, cakap nak serkap jarang,, buang jer sikap buruk umno tu,, dah la pemimpun umno benngong,, takkan hang pun nak jadi benggong jugak

Mohamad Heder,  January 17, 2012 at 10:54 AM  

Patutlah UMNO dilarang lihat gambar ini.....Bila tengok otomatik kena sawan lembu gila. Biarkan dia jadi lembu gila puas sebelum2 hayatnya berakhir.

ayah chu,  January 18, 2012 at 8:05 AM  

tu la pasenya, oghang dah laghang komer jangan nengok gambor tu kan dah gila babi, sasau, meraban teben tak ketahuan hala., angkohnya ngkalu oghang dah nak mampuih cam gini le ghopenye ... sawan khinzir ... tapi elok juge komer tumpor semuenya, lagi lame komer idup lagi membazirkan oksijen je ... mampuih umno..

Anonymous,  January 21, 2012 at 3:05 PM  

dah bg amaran jgn tengok utk penyokong umno tp tengok gak..kan dah meroyan.

Anonymous,  March 21, 2012 at 4:57 AM  

Biar apa mereka nak cakap yg penting lawan tetap lawan sampai UMNOgok ilang darimukabumi MALAYSIA!!!!!

Anonymous,  April 4, 2012 at 10:51 PM  

INI BUKAN TEKNIK PHOTOSHOP, DEMI ALLAH MASA ITU AKU DISANA MEMANG LAUTAN MANUSIA WAHAI MANGCHIKLA.

Gossip Artis Malaysia April 10, 2012 at 8:05 AM  

kawan kawan meh lah masuk blog saya pula sesiapa nak buat blogroll exchangelink kasi info okie... di bahagian komen... nanti saya update..

http://isu-hangat.blogspot.com Lawat yeaa

rgcx.tk July 15, 2012 at 2:06 PM  

ini bukti bahawa PRU13 dah boleh di adakan bila2 masa..tunggu signal dari si dia tuuu jer
kalau berani la...:)))

rgcx.tk July 15, 2012 at 2:08 PM  

undi jangan tak undi PRU13 matlamat kita...Bersih..Adil Dan Amanah....

Blog list