Rakan WARTAMAYA

Friday, January 13, 2012

SPR bodoh macam lembu?


“Jadi ini nak buat pula, baguslah, buat lah, memang itu patut dibuat… SPR tak tipu, kalau ada penipuan, itu orang lain tipu. Jangan salahkan SPR. Orang lain saya tak tahu. SPR ikut undang-undang 100 percent, jangan salahkan SPR. Kalau undang-undang itu bodoh macam lembu, bodoh macam lembulah,” kata Rashid dalam forum itu. - SINI

Memang bodoh cam lembu. Janji perut kenyang ..
Opss ... bila bodoh je .. nak sama kan dengan lembu. Tolong la jangan babitkan dengan binatang lembu tu, sbb yang bodoh adalah SPR, bukan lembu. Lain kali bodoh cam SPR .. !
BIngai ! Kenapa bodoh cam SPR?


Bila si botak ni kata cam tu, SPR pun terima alasan tur .. Dakwat pun tak jadi nak guna, tak der dah soal jawab dah .. 2 x SPR bingai ! Betapa negara di kawal dengan mentaliti seperti ini. 
Camana negara nak maju ni .. ?

Tu pasal la golongan penganut umporno ni tak mau majlis dialog, forum dan debat dgn PR. Kalau join, maka terserlah lah kebodohan mereka. 

Aiii .. bila la pulak Khairy nak debat pasal lembu NFC tu? Ka ka ka , tu satu lagi bakal kena Bingai !

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  January 13, 2012 at 7:19 PM  

lain kali.
kalau ada sesiapa bodoh.
katakan
bodoh macam spr.
bukan lagi
bodoh macam lembu.
pergi mampuslah lu, rashid.
kah... kah... kah...

Anonymous,  January 13, 2012 at 7:53 PM  

Memang SPR macam lembu dicuuk hidung

Blog list