Rakan WARTAMAYA

Monday, December 12, 2011

Msia ni memang lawak


Menurut blogger Papagomo, dia dibawa bersama ke dalam kapalselam KD Tun Razak untuk merasai suasana berlayar di dalam kapal selam. Menurut laporan di SINI pula, Zahid Hamidi menafikan kehadiran blogger ini di sana.

Bila desakan di buat dek Anwar dan Lim Guan Eng tentang apa perlunya Blogger berada di dalam kapal selam perang, mamat blogger ni melompat, kata dia tak kan bocorkan rahsia, tapi masih tidak menafikan ada pergi. Posting nya DI SINI. Kenyataan nya lebih kepada untuk menunjukkan dia tu seolah olah kebal undang-undang. Asyik dengan mencabar pihak lawannya untuk buat laporan polis. Tapi atas tajuk video lucah .. wakakak !!!

Ketepi kan persoalan Anwar dan LGE, kita fokus kepada dua kenyataan yang bercanggah antara Papagomo dan Zahid Hamidi. Siapa yang benar? Kenapa di benarkan?

Yang pasti, untuk beberapa ketika ini, Menteri ini akan di persoalkan integritinya berkaitan keselamatan negara.  hehe .. Kita adalah sesebuah negara yang pertama, benarkan blogger masuk kapal-selam tentera. Rasa bangga lak .. keh keh keh.

Teringin juga nak tanya Julian Asange (pemilik Wikileaks), teringin tak dia masuk dan menyelam berama kapal selam tentera Australia? Bakal tak merasa la. Wakakak .. !!!.. mai la datang Melaka. Kat sini ada kapalselam. Wakakak !!

Apa kata kementerian pertahanan Singapore tentang kes lawatan bersejarah ni agaknye? ... wakakak !!! Macam macam la Msia ni kan?..  Gegegege ... ! Lawak sangat .. !
Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  December 12, 2011 at 8:03 AM  

Bukan ini cara nya untuk membuktikan tiada korupsi di dalam pembelian kapal selam. Gila Zahid. Tak patut bertindak begitu.

Anonymous,  December 12, 2011 at 8:42 AM  

Zahid ni kerja menipu sejak zaman Dr Mahathir lagi.. Takkan dah lupa..

Apa nak heran, manusia UMPORNO ni semua hidup dengan menipu..

Anonymous,  December 12, 2011 at 10:38 AM  

zaheed sebenarnya nak pekena najeeb

Anonymous,  December 12, 2011 at 7:20 PM  

aku nasihat saja.
jika zahid hamidi pelawa
anwar ibrahim
lim guan eng
hadi awang
atau siapa2 orang kuat pr
untuk menyelam dengan scorpene tu,
baiklah jangan.
nahas, nanti tak timbul2.
aku teringin nak tengok,
najib razak
rosmah mansor
rais yatim
masnah rais
zahid hamidi
kpn
pengerusi spr
peguam negara
vincent tan
ananda krishnan
dan yang sewaktu dengannya
naik dan menyelam tak jauh,
dari lumut ke langkawi saja.

Blog list