Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 29, 2011

WIFI percuma tahun depan .. Pergh ... !

Wkakaka .. !!!
Khalid dah bagitau .. Wifi Free tahun depan ..
Ini bermakna .. Gaji minima RM1500, air 20m3 percuma dan Wifi ...
Adey .. apesal la banyak sangat ni ... wakakak !!!
Umno nak bagi apa? ... Wakakak !!!
Yeah .. bagi projek Lynas kat Rakyat Pahang .. satu kehebatan !
Tahniah orang Pahang !
Wakakakak !!!

Benda Free ni kalau tak mau, jangan guna ..
Kalau rang kumpulan manusia bingai tu tak mau guna .. tak der hal ...
Pegi je beli Broadband kat kedai kedai .. masih dijual ...
Kalau umno tak nak air percuma .. pun boleh bayar lebih untuk kawan kawan ..
Tapi sampai ari ni . tak der la pulak orang bongok tu menolak benda percuma ..
wakakak !!!! Bingai !
Kalau semua ni ada .. adeyyy .. Kesian la gerombolan . terpaksa ambil PATI ramai ramai untuk undi umno..
wakakakak !!!
Tapi sebelum itu .. wat kursus keusahawanan dulu .. wakakaka !!!
Bingai !

Share/Bookmark

6 comments:

ahlee November 29, 2011 at 6:43 AM  

Isnin, 28 November 2011
Kelantan Banjir..Nik Najis Bagi Air Jampi Jer.!.+ air liur kot?...........
Kerajaan Nik Najis bagi bantuan apa? Bagi air jampi? rakyat nak dibutakan dan dipercodohkan?
Wakakakaka..
Lu fikir la sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4
Posted by PUTRA MERDEKA at 2:25 PTG Labels: kelantan banjir

28 November 2011 20:23

aku budak klang November 29, 2011 at 9:02 AM  

BESNYA2 SELAMAT DUIT AKU 84HENGGET SEBULAN...KAT TELOK KAPAS RANTAU PANJANG ADA KE?..

Anonymous,  November 29, 2011 at 10:42 AM  

boleh buat ka? tau tau jadi angan mat junin

Anonymous,  November 29, 2011 at 12:09 PM  

noh omaq, sumpah aku tak mau.....apela PR in..kalau nak bagi free bagi lah lebih2 sikit...ni wifi je buat ape.Kurang2 bagi lah lembu NFC sekali tau pun ipad ke lap top ke. Ade yang tak kena ni ngan PR.munkin penyelewengan yang besar ni noh oooi.Sumpah aku tak mau3x.

Anonymous,  November 29, 2011 at 12:16 PM  

Amende ni free....aku tak nak sumpah aku tak nak....kalau lembu free aku nak la.

Reformis Anak Muda November 29, 2011 at 3:00 PM  

UmnoBn mampos tak mahu bagi WiFi free kat negeri diaorg...
UmnoBn dari dulu taknak bagi melayu pandai, taknak bagi melayu banyak duit, bairkan melayu menagih dadah, biar miskin, taknak bagi melayu senang... sebab apa...? sebab senang la Umno tarik hidung org melayu.. tp skrg melayu dah bijak... itu pasal Umno menggelupor mcm kena sawan..

Blog list