Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 1, 2011

Saberi ! ... Selangor dah jawab. Lu pulak ...


"Kerajaan negeri tidak dimaklumkan bahawa dalam kejohanan tersebut ada perserta dari Israel kerana semua jemputan dilakukan oleh pihak kementerian dan Negeri Selangor hanya menyediakan tempat sahaja.

"Sekiranya kita tahu jika ada penglibatan peserta dari Israel sudah pasti kita akan membuat bantahan awal tetapi kita tidak diberitahu. Apa yang kita tahu hanyalah mengenai program tersebut sahaja dan kita sanggup untuk menganjurkannya," katanya.[ lagi ]

Wakakak !!!
Hah .. nak tunding jari ke sapa lagi saberi oiii ?
Wakakak !!! ....
Tanya lain, jawab lain ..
Selalu lari lari ..
Baling batu sembunyi tangan ...
Sekarang tangan dah tak boleh nak sembunyi ...
Wakakak !!! ... Bingai ..
Hello Patriot .. hello parkasa dan .. Hello Zul noordin ..
Apa cerita bro ... Wakakak !!!
Kantoi ... !!!
Share/Bookmark

3 comments:

Kak Yah November 1, 2011 at 3:16 PM  

kah kah kah lu org tengok tangan seberi tu,, mcm bapok tua hahhahahahahah

sahberi chik,  November 1, 2011 at 10:31 PM  

dah agak dah mmg diaorg nih sengaja je nk pkena kerajaan PR selangor..

Anonymous,  November 2, 2011 at 11:10 AM  

saberi tak yah tunjuk tangan pun tak pe. Buih mlut dia lagi bisa dri bisa cobra.

nukilan
Jongang Bangang

Blog list