Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 15, 2011

MP BN jatuh bodoh dengan jawapan Tony Fernandes

Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia Tan Sri Tony Fernandes mengkritik semula tindakan beberapa ahli parlimen yang membidasnya semalam dengan berkata mereka telah menyalak di pokok yang salah. Dalam tulisannya di laman mikro-blogging Twitter pagi ini, Fernandes menyoal mengapa ahli-ahli parlimen itu tidak mempertikaikan kos di lapangan terbang atau berjuang menurunkan cukai untuk rakyat.[ lagi ]

Wakakak !!!
Kita tunggu sapa orang terror dalam BN yang menjawab ...
MP tu .. bukan kerani sekolah .. wakakak !!!
Tapi sayang  .. semua orang tau apa mereka buat kat atas tu ..
Tak habis menggelembong ...
Kau tanya .. dapat jawapan ..
Dan sekarang jawab .. kita tunggu  ..
Sapa yang berani nak jawab ..
Kenapa MP turr .. tak berjuang menurunkan cukai untuk rakyat?
Jawab ... wakakak !!!
Bingai !
Wakakakak !!!
Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  November 16, 2011 at 1:09 AM  

satu lagi.
gua kompius.
mana fernandes dapat duit
tanggung tim bola england, qpr.
qpr ni selalu kalah.
silap2 gaya habis
duit airasia & mas.
nasution, cuba selongkar.

Anonymous,  November 16, 2011 at 6:40 AM  

MP-MP BN ini hanya nampak yang diluar,apa lagi si bung Muktar ini,saya mahu tanya si bung ini masa dia bukan Wakil Rakyat pernah kah di pegi semananjung untuk enjoy pada masa lalu sebelum ada air asia,saya rasa tengok tekit MAS pun di pasti pengsan beberapa kali tapi sekarang penoreh getah pun boleh makan angin di semananjung disebab kan air asia memberi tambang murah,saya sokong tony sepatutnya MP-MP BN ini perjuangkan lah masaalah cukai yang tinggi yang dikenakan oleh kerajaan kepada syarikat GLC seperti air asia....bodoh bengang ini MP-MP BN ini dalam perjuangan mereka,mereka ini tidak dilayan oleh ceo air asia sebab mereka mahu free bah angkat mereka punya kroni mahu pegi melancung ke mana mereka suka.....tukar ini kerajaan baru negara malaysia akan maju.

aku November 16, 2011 at 12:11 PM  

APE BODOH LA PUNYA SOKLAN...MANE DAPAT DUIT...KO INGAT DIA TU BODOH MCM ORANG2 K KE?....DIA ADA BISNES...JANGAN JADI BODOH TANYA SOKLAN BODOH..

Blog list