Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 8, 2011

Lain tanya, lain jawab

KUALA LUMPUR, 8 Nov ― Datuk Seri Noh Omar menyatakan kesediaan untuk menawarkan wakil rakyat pembangkang mengendalikan sendiri pusat ternakan lembu ― projek ternakan berkandang kebangsaan (NFC) yang berkontroversi. ― pendirian dibuat ketika bertikam lidah di Parlimen berhubung projek tersebut. NFC dimiliki oleh suami Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Jali, Datuk Dr Mohamad Salleh Ismail dan anak-anaknya Izran and Izmir. “OK, saya tawar pusat ternakan satelit ini kepada anda,” kata Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani (gambar) ini ketika menggulung perbahasan peringkat jawatankuasa rang undang-undang perbekalan di Dewan Rakyat. “Saya sedia tawar projek ini kepada mana-mana anggota pembangkang. Saya akan beri kepada sesiapa sahaja yang berupaya untuk mengendalikan projek NFC,” katanya. - MINSIDER

Soalan mudah ..
Mana itu lembu?
Wakakak !!!
Share/Bookmark

3 comments:

iaryylr November 8, 2011 at 9:37 PM  

ya tak ya, mana lembunya, kalau boleh beri sekali kembali kesemua modal asaltu, he he he jangan pula beri projek yang tinggal hutang, he he he....

Anonymous,  November 9, 2011 at 3:33 AM  

kalau cam tu jawapan.
tak payahlah jadi menteri
budak tadika pun boleh jawab.
macam ni nak jadi mb selangor.
ppeeggiirah...
entah kenapa, salah seorang menteri
paling aku menyampah, si noh nilah.

Anonymous,  November 9, 2011 at 8:54 PM  

itu menteri lumbu jugak,lumbu pun ada ckit baca,itu pasai lumbu x mau manyak2 sbb itu olang kaya selupa lumbu mana tau jaga lumbu dia jaga duit lumbu punya jugak.

Blog list