Rakan WARTAMAYA

Monday, November 7, 2011

Jaga-jaga TV3 - Marina

[...]
“Saya mencabar TV3 agar melaporkan dengan penuh apa yang diperkatakan oleh Datuk Paduka Marina Mahathir. Saya juga mencabar anda menyiarkan segala apa yang saya katakan sekarang. “Anda mengelirukan publik. Anda memanggil yang ini sebagai festival seks bebas. Saya mencabar anda membawa setiap yang saya katakan atau tidak saya boleh menjamin anda, anda akan mendengar daripada peguam-peguam saya dalam isu ini,” kata beliau. “Jaga-jaga, TV3.” [ lagi ]

Wakakak !!!
Berharap juga kalau TV3 suku ini bertemu buku dengan ruas ..
Bila agaknya .. mungkin ini?
Kita tengok perkasa melalak atau tidak ... wakakak !!!
Bapak kawan .. anak lawan .. wakakak !!
Wakakak !!!
Bingai !
Share/Bookmark

2 comments:

opisboi November 7, 2011 at 9:39 PM  

teloq tv3 , perkasa & blogger umngok tersentap di warning olih anak kesayangan blogger umngok al-madey kutty si marina & ambiga..kahh3 ada brani warning balik sama anak pandikutty madey tua kutuk?braheng akan bagi alasan mulut sakit tak dapat bagi komen...kah3..katak oh katak kenape hari turun ujan macam mana tak ujan tak turun , katak kene warning dengan anak penasihat perkasa al-madey wal kutty.

Anonymous,  November 8, 2011 at 1:53 PM  

mangkuk memang mcm tu..klu dah gatai "tut" tergedik2 la nak buat festibel seks (gay,lesbian dan transeksual)...dah berair dan berlendir sangat dah tu

Blog list