Rakan WARTAMAYA

Wednesday, November 16, 2011

Itu nak, ini nak .. semua nak

Ketika dihubungi, Ketua Umno Bahagian Padang Besar,
Datuk Zahidi Zainul Abidin menegaskan jika Shahrizat mahu berniaga lembu beliau tidak perlu menjadi menteri. “Macam mana ni? Menteri mahu, Senator mahu, Ketua Wanita Umno mahu dan jadi peniaga lembu pun mahu. Shahrizat patut pilih satu sahaja. Kalau nak bela lembu jangan jadi menteri,” katanya.[ lagi ]

Wakakak !!!
Apa la Zahidi ni ..
Kesian combi .. wakakak !!!!
Biar la .. dia gitu ..
Biar kan semua pemimpin cam tu ..
Dia ada hak .. !!!
Wakakak !!!

SPRM jugak best .. dia senyap jer .. DI SINI
Wakakak !!!
Share/Bookmark

7 comments:

Reformis Anak Muda November 16, 2011 at 1:22 PM  

Rosmah... Apa macam ?!! Jangan ingat boleh menongkat langit... Rakyat disiksa oleh gerombolan kamu dengan keperitan hidup kami...hanya kemewahan sementara kamu dapat...

Anonymous,  November 18, 2011 at 7:26 AM  

ada apa.. nak runtuhkan bangunan yayasan selangoer ker..? ada lagi hak orag melayu nak dijual?? ken nak jual anak syarikat kerajaan negeri.. hahaha .. memerintah 4 tahun, mcm2 tergadai..

Anonymous,  November 20, 2011 at 5:34 PM  

Anonymous 7.26 am. Hahaha lawaklah kamu ni ... kamu ckp tak ubah org yg tak baca sejarah !!! Balik rumah baca dan gali akn perilaku parti UMNO yg sentiasa menipu rakyat !!!

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:56 PM  

selagi orang yang dungu seperti anon 7:26am selagi itulah umno akan bermaharajalela dinegara ini.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:56 PM  

selagi orang yang dungu seperti anon 7:26am selagi itulah umno akan bermaharajalela dinegara ini.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:57 PM  

selagi orang yang dungu seperti anon 7:26am selagi itulah umno akan bermaharajalela dinegara ini.

Anonymous,  November 23, 2011 at 2:57 PM  

selagi orang yang dungu seperti anon 7:26am selagi itulah umno akan bermaharajalela dinegara ini.

Blog list