Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 15, 2011

Fidlot bukan kerja umno .. gegege

"Pendirian saya cukup jelas, macam isu Fidlot, saya memang setuju ini bukan kerja Umno, ini kerja perseorangan. Pada saya orang ini harus bertanggungjawab. "Kalau saya pada tempat ini, saya letak jawatan, menyusahkan. Dia punya kerja semua musnah. Mana tidak betul, kita kena betulkan. "Walaupun dia menteri Umno, siapa dia, dia bersalah, letak jawatan lebih baik daripada jadi liabiliti keapda Umno dan Barisan. Kita tegas, sebab kita memerintah negara ini dengan adil," katanya.[ lagi ]

Ye betul ... !
Kalau benda tak baik semua bukan kerja uMNO ..
UMNO ni buat kerja baik baik je ..
Yang tak baik ... kira kerja individu
Wakakak !!!
Bung ni pun lawak jugak ...
Noh, najib dan khairy sebelum ni citer apa?
Itu cerita atas dasar kawan .. bukan parti ..
Umno buat kerja baik baik ..
Ingat tu ....
wakakakak !!!
Bingai ..
Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  November 15, 2011 at 11:30 AM  

sejak bila pulak kerja merompak duit rakyat bukan kerja umno..makcik sharizat pun defend diri dia guna position Ketua Wanita UMNO!!

Blog list