Rakan WARTAMAYA

Tuesday, November 15, 2011

Bukan filem kita, tapi filem Tamil

"Ini cerita macam drama tamil. Di kedai makan tu, tengah saya minum, Ismail SMS saya beritahu, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) dah datang. (Dia kata) macam mana ni. Ismail dah (risau). Saya kata, tak apalah, saya cari jalan macam mana nak tolong. Saya telefon peguam untuk bantu. "Bila saya bangun dari tempat itu, kedai makan ini penuh (dengan pelanggan). Saya ini sudah pesan makanan. Air dah sampai, makan belum. Saya kata, tak boleh ini, kawan-kawan sudah kena tangkap ni, kita cari jalan macam mana nak bantu. "(Saya cakap) kita keluar daripada situ sekarang. Kita batal (pesanan) makan, saya habiskan minuman saya, separuh sahaja. Saya bangun. Bila saya bangun, satu kedai, bangun tangkap saya. Saya rasa dalam lingkungan 10 hingga 12 orang," katanya dalam wawancara dengan Malaysiakini. [ lagi ]

Wakakak !!!
Dahsyat .. cam filem tamil ...
Pergh .. wakakak !!!
Lawak jugak nih ..
Share/Bookmark

0 comments:

Blog list